“Velsmagende men ikke toppen”
Anmeldelse af Holms Røgeri

Holms Røgeri
nr. 5 af 20 Restauranter i Rømø
Køkkener: Fisk og skaldyr
Anmeldt 28. juli 2014 fra mobile enheder

Vi fik et par udmærkede fiskeretter, men prisen var lidt høj. Til gengæld var prisen på børnemenuer og drikkevarer rimelige i forhold til hvad vi fik. Børnene blev fint mætte og husets hvidvin var ganske fin!
Flagesalt og friskkværnet peber havde nok løftet oplevelsen lidt.

Tak, 566jenss

Anmeldt 14. februar 2014 fra mobile enheder

Fredag aften i vinterferien. Der var fiskebuffet for alle pengene. Et utal af forskellige varme og kolde anretninger. Marinerede, røgede og stegte fisk. Skaldyr og forskellige salater med eller uden fisk. Desuden ost og dessert. Alt i god kvalitet. Kan klart anbefales.

1  Tak, TroelsP
Anmeldt 24. oktober 2013

Vi valgte rejecocktail med Rømørejer og en fisketallerken med tre slags fisk.
Maden var okay til prisen, men lidt slatten pynt og billig sodavand til overpris gjorde ikke oplevelsen bedre.

Dato for besøg: oktober 2013
    • Stemning
Tak, BjerggedPaNyeEventyr
Anmeldt 17. oktober 2013

Var inde og få mad fra menukortet, fisken var meget lille og ikke nogen speciel tilbehør. Oksebøffen var under middel, lille og lidt for meget stegt.
Ikke nogen speciel god oplevelse.

Dato for besøg: august 2013
1  Tak, Niels L
Anmeldt 17. oktober 2013

Vi fandt udvalget for kedeligt og priserne væsentligt højere end hjemme. Blot fordi man er turist, vil man ikke trækkes rundt ved næsen.

Dato for besøg: oktober 2013
1  Tak, Tina S

Rejsende, der kiggede på Holms Røgeri, kiggede også på

Har du været i Holms Røgeri? Fortæl om dine oplevelser!