“Super Sted”

nr. 7 af 17 aktiviteter i Rømø
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Ejers beskrivelse: Her er aktiviteter for hele familien - op til 2-3 timer fyldt med aktiv leg for alle i familien. Her er mere end 20 forskellige aktiviteter. Hovedattraktionen er den store labyrint på 1200 m2.
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for større børn, Aktiviteter for mindre børn
Anmeldt 12. august 2016

Super dejligt sted på Rømø. Ungerne hyggede i mange timer og fedt at man kunne medbringe egen madpakke ;)

3  Tak, Allan K
Lars T, Ejer hos Rømø Lege- & Labyrintpark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. februar 2017

Hej Allan
Vi er altid glade for oprigtige anmeldelser. Det er både med til at inspirere andre og samtidig gøre os skarpere på ønsker og fremtidige behov.
I 2017 har vi fodboldpool og et WOOP-APP orienteringsløb på som nye aktiviteter.
Tak fordi du gav dig til til en anmeldelse.

Mvh

Lars Thomsen

Filtrér

Anmeldt 12. august 2016

Tilbragte en rigtig hyggelig dag i Rømø Lege og Labyrintpark. Der var masser af underholdning for både voksne og børn i alle aldre. Vi var af sted med folk i alle aldre (6,7,11,36,38,61), alle hyggede sig og havde glæde af aktiviteterne. Kan klart anbefale, at slå et smut forbi Rømø Lege og Labyrintpark.

4  Tak, Charlotte L

Hej Charlotte
Labyrintparken kan benyttes af alle aldre, og det er I et bevis på.
Tak fordi du gav dig til til en anmeldelse.

Mvh

Lars Thomsen

Anmeldt 8. august 2016

Super hyggeligt sted med aktiviteter for hele familien med både fysiske og mentale udfordringer.. Vi var 2 voksne, 2 drenge på 14 og 1 dreng på 5 og alle morede sig. Tak til personalet for at udfordre de to drenge på 14 år til en konkurrence i labyrinten. Kan klart anbefales.

3  Tak, crha2016
Anmeldt 4. august 2016 fra mobile enheder

Super hyggelig lege park for unger og voksne med barnlige sjæle. Udfordrende krolf bane og super sjov labyrint hbor der kan dystes på flere niveauer.

Dato for oplevelse: juli 2016
3  Tak, Niels K
Anmeldt 31. juli 2016 fra mobile enheder

Et sted for hele familien. En masse spil i det fri, labyrinter med udfordringer og pokemons, hvis man er med på den. Sjov blandet med udforinger hvor alle aldre kan være med ☺️

Rent og pænt sted

Dato for oplevelse: juli 2016
2  Tak, savannatorp

Rejsende, der kiggede på Rømø Lege- & Labyrintpark, kiggede også på

Har du været i Rømø Lege- & Labyrintpark? Fortæl om dine oplevelser!