Åben i dag: 10.00 - 17.00
Fedt sted!

Overraskende sjovt sted med en kæmpe labyrint som vi voksne også blev fuldstændig grebet af. Helt... læs mere

Anmeldt d. 16. juli 2021
tinasletterbox
Gentofte, Danmark
fra mobile enheder
Hyggelig dag for familien

Vi var der med en pige på 6 år, det var en mega hyggelig dag hvor vores pige var helt vild... læs mere

Anmeldt d. 9. juli 2021
Bjarnewojo
Haderslev, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 31. juli 2016 fra mobile enheder

Et sted for hele familien. En masse spil i det fri, labyrinter med udfordringer og pokemons, hvis man er med på den. Sjov blandet med udforinger hvor alle aldre kan være med ☺️

Rent og pænt sted

2  Tak, savannatorp
Anmeldt d. 23. juli 2016 fra mobile enheder

Vi havde aftalt, at en flok tidligere kolleger med familie og børn skulle mødes i RLL.
Et godt valg! Her var super hyggelig atmosfære, masser af sjove aktiviteter til alle aldre og mulighed for interne konkurrencer.
Det er et sted, man må være- personalet er søde og hjælpesomme og der er plads til leg og latter.
Stedet kan varmt anbefales.

3  Tak, Rikke H
Anmeldt d. 20. juli 2016 fra mobile enheder

Vi har været fem personer afsted - et barn på ti år, forældre på 40 og bedsteforældre på 60, og vi havde det SÅ sjovt. Det var meget varmt, så det eneste der manglede, var flere pladser i skyggen. Vil KLART anbefale stedet.

2  Tak, Sandie1976
Anmeldt d. 12. juli 2016 fra mobile enheder

Naturlegeplads med forskellige aktiviteter.
Flere labyrinter til flere aldre.
Balance bane, sandkasse, skak, cricket, Angry Bird bane og andre sjov gamle spil.
Hund kan komme med ind.
Medbring egen mad, og mulighed for at købe kaffe og kage.
Et hyggeligt sted, men træværk trænger til lidt vedligehold.

3  Tak, V5957YAmarieb
Anmeldt d. 11. juli 2016 fra mobile enheder

Rømø Lege- og Labyrintpark kan klart anbefales til børn og voksne i alle aldre. Hvor er det dejligt befriende med en "forlystelsespark", hvor der er fokus på motorik, bevægelse, samarbejde og hjerneaktivitet frem for passiv underholdning. Det er skønt, at man kan medbringe egen mad og drikke - og ikke mindst, at der er god plads til at nyde den midt imellem aktiviteterne. Vi var afsted med børn i alderen fra 2 år til 9 år; alle var beskæftigede og underholdt i adskillige timer, og det er svært at svare på, om det var forældre eller børn, der morede sig mest. Eneste umiddelbare ulempe er, at toiletterne findes udenfor indhegningen.

Vi kommer uden tvivl igen senere på sæsonen - sandsynligvis med bedsteforældre, venner, nevøer og niecer, onkler og tanter eller andre, som helt sikkert vil finde stedet ligeså fornøjeligt som vi.

3  Tak, MajJ5