Spændende lokalhistorie

Museum, der hører under Nationalmuseet. Der er gode eksempler på 1700-tallets detaljerede... læs mere

Anmeldt d. 27. september 2020
Lene R
København, Danmark
Spændende gammel kommandørbolig

Spændende gammel kommandørbolig, det minder om ældre bygninger på Fanø, med alkover og hollandske... læs mere

Anmeldt d. 19. september 2020
ullaahma
Esbjerg, Danmark

Anmeldt d. 4. august 2021 fra mobile enheder

En smule kedeligt, og gammeldags måde at vise en udstilling på. Der var et rum fuld af plancher som man kunne læse hvilket skabte kø. Denne information kunne være formidlet på en sjover og bedre måde. 50kr pr billet for voksne.

Tak, Likemormor
Anmeldt d. 18. juli 2021 fra mobile enheder

Lidt dyrt i forhold til hvad der betales for.
Det ville være dejligt med udluftning på badeværelset.
Der trænger generelt til lidt modernisering.

Tak, Jannie Lund S
Anmeldt d. 9. juli 2021 fra mobile enheder

Et spøgelseshotel, dårligt vedligeholdt og med "uforstående" personale. En henvendelse i receptionen blev en dårlig oplevelse. Værelser ikke vedligeholdt, og morgenmaden frugt har skåret dagen før. Undrer os om kødet var frisk. Bliv væk!

Tak, tregdraagaa
Anmeldt d. 22. maj 2021 fra mobile enheder

Ikke pengene værd. Skidt oplevelse. Dårlig service/ingen service. - tarveligt udvalg af kager, med ringe kvalitet. Da vi gjorde opmærksom på det, blev vi mødt med manglende forståelse og accept. Rømø vi ses, men, Kommandørgården, måske i skal lukke for offentligheden og besværlige gæster, som I forslog.

Dato for oplevelse: april 2021
Tak, Dreamer27918533565
Anmeldt d. 1. marts 2021 fra mobile enheder

Vi ville i denne Corona tid, gerne på “ getaway” m in room dining
Og det var så fint at kommandørgården tilbød dette.
Vi fik fin check in service
Værelset vi blev anvist lod dog desværre meget tilbage... total stil forvirring
Gulvtæppet var møg beskidt og lugten på rummet var jord slået... sørgelige gardiner og interiør der var meget lidt lækkert.
Synd synd
For selve stedet er så fint og garanteret fint når alting er åbent og Rømø byder på en masse.
Vi fik in room Dining
Maden var virkelig god både morgen og aftens mad
Og det blev behørigt bragt i fin varme kasse!
Så selve værelset var til 1 Stjerne og maden til en 4 ‘er
Vi orker nok ikke at vende tilbage til kommandørgården, desværre
Og det er virkelig ærgerligt
Men lugt og snavs er ikke så rart selskab
Men Rømø vender vi gerne tilbage til

Dato for oplevelse: februar 2021
1  Tak, 2980hsoling