Fin bane i gode omgivelser

Anmeldt d. 4. oktober 2020

Simpsonsk
København, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 4. oktober 2020

Rigtig fin 18 huls minigolfbane med god variation i forhindringer. Vi gav 50kr. pr. person for at spille og de var godt givet ud. Banen er en smule slidt, men det ødelagde bestemt ikke hyggen og spillet. Selve området og banen ligger i en rigtig naturskøn "baghave", hvor der både er rigeligt med bænke og plads mellem banerne. Jeg forestiller mig at dette er et skønt sted at tilbringe lidt tid en varm sommerdag med familien. Vi nød det i hvert fald her midt i Maj!

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, Simon B
Anmeldt d. 17. juni 2019 fra mobile enheder

En rigtig hyggelig minigolf bane med 18 huller.
Der er mange små oaser ved banerne, som tilskuerne kan sidde og vente ved. Der er desuden gynger og en lille overdækket terrasse på banen.

Meget fine toiletforhold og venligt personale.

Hunde er velkomne i snor. Der er vand tilgængeligt.
Pris pr Pers. 57kr

Dato for oplevelse: juni 2019
1  Tak, kristines949
Anmeldt d. 30. maj 2019 fra mobile enheder

Det er en ret så almindelig minigolfbane i hyggelige omgivelser. Det er baner for alle, der er ikke nogen overdrevet svære baner, men alle er ikke givet på forhånd. Der er kolde øl på flaske. Den kunne måske godt trænge til blive gjort lidt i stand, men den er ikke i stykker.

- Simon

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, Simpsonsk
Anmeldt d. 3. august 2016 fra mobile enheder

Det er et lille hyggeligt sted, lidt budget agtigt men det var alletiders til formålet.
Dejlig skygge over banen flere steder.

Dato for oplevelse: august 2016
Tak, Jcr1972
Anmeldt d. 25. juli 2013 fra mobile enheder

Denne minigolf bane hører til de bedre 18 huls baner selvom den er lidt slidt. Den er tilpas svær uden at det bliver for svært for den uøvede spiller.

Dato for oplevelse: juli 2013
1  Tak, jemic