“Hyggeligt sted”
Anmeldelse af Café Midtpunkt

Café Midtpunkt
nr. 8 af 17 Restauranter i Rømø

Hyggeligt sted med udemærket mad. Lidt unge medarbejdere, med rigtig søde unge mennesker. Kunne dog have været rart med info ved ankomst at bestilling forgår ved kassen/disken eller over app. Hunde er velkommen i restauranten.

1  Tak, mettemalou84

Anmeldt 21. maj 2019

Vi fik en pølsemix og en gang nachos med kylling til frokost på denne fine café. De har en del forskellige retter, herunder pizza, nachos, burgere, fiskefilet m.m., så der er lidt for enhver smag. Samtidigt er der også et yderst fristende udvalg af is, belgiske vafler m.m. Maden smagte godt og portionerne var også tilpas. Pigerne der betjente kunderne var generelt rigtigt høflige og hurtige. Helt sikkert et (gen)besøg værd.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Simon B
Anmeldt 12. august 2018 fra mobile enheder

Vi skulle bare lige have en gammeldavs med 3 kugler. Jeg begyndte at undre mig da han tog en vaffel med plads til 8. Da han begyndte at rulle kuglerne var den eneste tænke bare, hvor længe bliver han lige ved?
Is med 3 kugler, nok nærmere 6 kugler, hvis ikke mere.
Ikke nok med mængden var enorm, men isen var suveræn!!!

Dato for besøg: august 2018
Tak, Rasmus C
Anmeldt 7. august 2018

Super lækker pizza, sprøde og godt med fyld/ topping. Sød og hurtig servering. Kommer helt klart igen.

Dato for besøg: juni 2018
1  Tak, Helle D
Anmeldt 26. juli 2018 fra mobile enheder

Bedste is på øen, rigtig velsmagende. Pistacien er virkelig fremragende. Meget bedre end premiers' is

Dato for besøg: juli 2018
Tak, 737jesperk

Rejsende, der kiggede på Café Midtpunkt, kiggede også på

Har du været i Café Midtpunkt? Fortæl om dine oplevelser!