“Super mad”
Anmeldelse af Cafe Fru Dax

Cafe Fru Dax
nr. 2 af 18 Restauranter i Rømø
Anmeldt 1. august 2020

Super mad og betjening. Kan helt sikkert anbefales. Spiste der 2 gange, og både deres fiskeburger og pariserbøf, helt i top

Tak, harry a

Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Super lækker mad og god betjening. God pris. Ingen problemer med at bestille bord. Vi var 10 personer og alle fik, hvad de bestilte.

Tak, charlottepY6821OY
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig dejlig mad til fornuftige priser. Hyggelig restaurant med god betjening. Kan absolut anbefales.

Tak, dorthem913
Anmeldt 28. juli 2020

Super lækker mad,især deres store stjerneskud og fish n chips. Kæmpe portioner i restauranten. Burgere ogdå et hit

1  Tak, MathildaDS
Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik vores feries bedste måltid på Fru Dax. Store portioner med velsmagende mad. Bedste stjerneskud, tapas og fish and Chips efterfulgt af store is.

1  Tak, KIMHOLM

Rejsende, der kiggede på Cafe Fru Dax, kiggede også på

Har du været i Cafe Fru Dax? Fortæl om dine oplevelser!