“God kvalitet”
Anmeldelse af Cafe Fru Dax

Cafe Fru Dax
nr. 2 af 17 Restauranter i Rømø

Hos fru dax går man aldrig sulten hjem. Stjerneskud med oceaner af rejer, laks og fisk eller tapasbrædt er afprøvet. Alt var godt

Tak, 143henningl

Drengene var i den syvende himmel, da vi valgte at spise is til aftensmad på Rømø. Havde hørt at isen hos Fru Dax skulle være noget ganske særligt. Utrolig mange forskellige snmmagsvarianter både i softice og alm kugleis. Fx 5 forskellige lakridssmag og pekannød. En gigant fru Dax er der både flødeboller guf og softice på udover kugleisen og vafflerne er hjemmebagte.
At den alligevel kun får 3 stjerner skyldes nok at det snarere er størrelsen på isen end smagen, der har gjort Fru Dax populær. Synes smagen på både softice og kugleis var lidt flad og så er stedet langt fra charmerende. Meget turistet og kedeligt indrettet

Tak, PVerhoog

Hyggeligt sted med god betjening og mad. Meget mærkeligt de kun har en rødvin, som er en intetsigende vin til 189 kr. Entrecote mv. kræver en kraftig vin. Stedet kan anbefales og bestil bord, ellers er der ikke plads.

Tak, Niebling46

Havde læst at de havde Danmarks bedste isvaffel, så det skulle vi da prøve når vi nu var her i nabolaget på sommerferie.
Her er mange is hungrende mennesker i en lang kø, men der er også mange til at servicere
os, så køen bevæger sig hurtigt.
Der er virkelig mange slags is at vælge imellem, nogen for enhver smag.
En lækker isvaffel der mætter godt selv med kun to kugler, softice, guf og flødebolle.
og om det er Danmarks bedste, det kan jeg ikke bedømme men god var den.

Tak, Pkoch

Velsmagende og store portioner til fair pris.
Stort ishus med hele 52 forskellige kugler at vælge imellem.

Tak, 356louises

Rejsende, der kiggede på Cafe Fru Dax, kiggede også på

Har du været i Cafe Fru Dax? Fortæl om dine oplevelser!