“Lækkert mad og is”
Anmeldelse af Cafe Fru Dax

Cafe Fru Dax
nr. 2 af 17 Restauranter i Rømø
Anmeldt 1. juli 2020 fra mobile enheder

Velsmagende og store portioner til fair pris.
Stort ishus med hele 52 forskellige kugler at vælge imellem.

Tak, 356louises

Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Skøn mad til tiden. Venlig betjening. Is ud over det normale
Fine Corona tiltag. Tæt på stranden.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, pudsermaan
Anmeldt 16. juni 2020 fra mobile enheder

Isen er meget berømt - jeg troede den var hjemmelavet men der er is fra tre forskellige leverandører så der er stort udvalg. Vaflerne er hjemmelavet. Vi fik tapasbræt som blev serveret virkelig hurtig efter bestilling. Portionerne er meget store - jeg er personligt nok mere til kvalitet fremfor kvantitet, så ville foretrække mindre retter.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 781mettep
Anmeldt 20. maj 2020 fra mobile enheder

Det bedste stjerneskud jeg nogensinde har fået. Hyggelige omgivelser, sød og venlig betjening. Vi kommer helt sikkert igen og igen.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, susanneelisabethn
Anmeldt 12. april 2020 fra mobile enheder

Både god håndtering af takeaway, stor god portion mad, vi bestilte 2 stjerneskud, der var nok til næsten 4 mennesker i. Lækkert og frisk lavet.
Kan varmt anbefales

Dato for besøg: april 2020
Tak, Tingdergoermigglad

Rejsende, der kiggede på Cafe Fru Dax, kiggede også på

Har du været i Cafe Fru Dax? Fortæl om dine oplevelser!