Anmeldt d. 7. juni 2020

Et dejligt sted at være! Tæt ved stranden, gode muligheder for shopping og flere gode spisesteder på butikstorvet. Vi har slet ikke brugt vores bil i 4 dage, fordi det er ikke nødvendig når man ligger på Lakolk Strand Camping. Priserne og ydelser på campingpladsen hænger sammen. Vi kommer igen!

Dato for ophold: juni 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, haukemeyerdk
Anmeldt d. 4. august 2019 fra mobile enheder

Vi var en familie afsted med telt, vi oplevede venligt personale, rimelige priser og fine rene faciliteter, som ikke var overfylde trods en neget godt besøgt plads. Eneste lille punkt var måske lidt små pladser. Bylivet og den skønne natur er lige udenfor pladsen. Vi kommer gerne igen!

Dato for ophold: august 2019
Tak, monag998
Anmeldt d. 31. juli 2019

Virkelig ikke et sted jeg vil anbefale andre. Først bliver man budt “velkommen” af personale der ikke taler dansk, hvorefter man henstilles i en yderligere kø til den eneste dansktalende receptionist. Her bliver man betjent som et nummer i rækken og føler sig absolut ikke velkommen!
Campingpladsen er stor og ikke særlig hyggelig. Der er beskidt og grønne områder ser ikke velplejet ud. Man udstyres med pinkode til bruseområde og kan desuden tilkøbe et kort som kan bruges til det såkaldte familiebad. “Familiebadet” er et badeværelse med én bruser, ingen steder at sætte ting af på, sindsygt glat gulv og virkelig ikke hvad jeg betegner som “familiebad”.
Generelt en dårlig oplevelse og ikke et sted vi besøger igen!

Dato for ophold: juli 2019
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, idesm2019
Anmeldt d. 31. juli 2018

Dejlig campingplads med fine legepladser for de mindste. Hyggelig "bypromenade" med gode spisesteder, isboder og småtingsbutikker. Meget kort til stranden og havet, hvortil man kan køre helt ned i bil.
Bestemt ikke sidste gang, vi har været der.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Neumann87
Anmeldt d. 30. juli 2018 fra mobile enheder

Rigtig fint campingplads med let til alting. Meget venligt personale og meget hundevenlig plads. Men pladserne er lidt roet og der skal først være ro 22.30, det giver en del uro det meste af aftenen. Men pladsen ligge med centralt til dejlig Strand.

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, carstenw78