Vi er lige kommet hjem efter et midtugeophold med mad og to overnatninger.

Vi boede på værelse 66. Det var et “romantisk værelse” Der var da også en pude i form som et hjerte. Og det kan måske anses som romantisk, at sengen var en 3/4 seng, som det var svært at sove to .Desuden var vinduet over døren halvt brækket af, hvilket resulterede i, at min mand var helt dækket af mygstik om morgenen.

Hele hotellet bar præg af slid. Og der var flere bygninger, der var fulde af gammelt skrammel.

Maden var ok, men ikke mere. Hvis man kom lidt sent, var maden udvandet og der var kun rodede rester af kød tilbage. Al sværen var fx taget af flæskestegen.
Modtagelsen, da vi kom, var lad og uinteresseret. Vi forsøgte! om vi kunne få vores værelse en time før, men personalet undersøgte ikke engang, om der var et værelse klar. Da vi så kom kl. 15, var der kø helt ud af bygningen og lang ventetid.

Uinteresseret personale hele vejen igennem, de fleste ikke-dansktalende.

Det virker som om, de er ligeglade på hotellet, da der er gæster nok til at fylde hotellet op.

Man kan jo også se, de ikke reagerer på de mange klager her.

Tak, ullaahma
Anmeldt d. 12. september 2020

Vi blev uden beregning opgraderet til et par hytter, hytterne var som helhed gode nok, dog manglede der lidt på rengøringen (sad døde edderkopper på væggene), gardinet i stuen en var ved at flade ned, da man havde brugt gardinstangen til ophæng af markisehåndtag, på køleskabet sad en seddel om, at køleskabet af miljømæssige årsager var slukket og kunne derfor ikke bruges???
Den inkluderede 3 retters menu var under al kritik; maden fra buffet var rodet sat op uden system, forretter og hovedretter stod i en forvirring, den ene hovedret (flæskesteg) havde andre gæster åbenbart taget de fleste sværd, sovsen var tynd uden særlig maget smag og intet af maden var varm. Vi bestilte 2 colaer og forespurgte ved bestillingen om det var Coca-cola, hvilket tjener bekræftede, da vi fik vore drikke varer var det en Fuglsang Cola, de havde ikke andet, da vi i stedet spurgte om vi så kunne få en appelsinvand sagde tjeneren altså en Fanta??? .

Tak, Torben S
Anmeldt d. 9. september 2020 fra mobile enheder

Vi boede to sammen med to venner i to af hytterne ud mod Vadehavet. De var tilgængelige for en merpris af 200 kr per hytte per nat. Alt var fint rengjort, hytterne var store med terrasser mod øst og vest. I hytterne var fuldt udstyr til husholdningen. WiFi fungerede glimrende over hele området. Maden var god, lækker og rigelig. Vi nød opholdet fuldt ud, herunder Sort Sol og de mange, store østers, vi havde været ude i Vadehavet for at plukke. Man får meget for pengene plet sådant ophold.

Tak, GoPlaces320778
Anmeldt d. 3. september 2020 fra mobile enheder

Vort besøg på Rømø gik til Kommandørgården. Vi boede i en lejlighed på 1 sal, som var noget slidt. Komfurets overflade var ikke rengjort og den var fedtet. Vi besøgte Rømø i den varme periode i Danmark og kun et meget lille vindue kunne åbnes i lejligheden. Vi måtte åbne døren til altanen om natten, selvom der så var fri adgang til/fra nabolejligheden, som også blev nødt til at åbne døren til altanen. Da vi havde bestilt lejlighed med altan fik vi ikke oplyst at den skulle deles med naboen. Buffeten om aftenen var fin, men kom man til spisning sent var der ikke meget tilbage. Morgenbuffeten var god og der var nok til alle.
Betjeningen var ok og personalet venligt, selvom mange ikke talte dansk. Omgivelserne var pæne med en dejlig swimmingpool. Da vi skulle tjekke ud stod vi i kø i ca. 30 minutter, da der kun var en pige i receptionen. Hun gjorde hvad hun kunne, men det var tydeligvis ikke sjovt for hende, da mange af gæsterne brokkede sig højlydt.
Vort ophold var ok, men vi havde nok forventet en lidt højere standart.

Venlig hilsen,
B og J Maceska

Dato for ophold: august 2020
Tak, Dahlvad
Anmeldt d. 3. september 2020

God beliggenhed. Sti til østkysten af Rømø - ca 600m. Tæt v Havneby og Sønderstrand.
Godt værelse/lille lejlighed med køleskab og mulighed for at lave kaffe mm. Gode senge. Bord og stole udenfor. God udendørs pool som kunne benyttes her først i september. Prøvede ikke den indendørs pool.
Ualmindelig lækker aftenbuffet. 1. dag med italiensk mad, 2. dag med fiskebuffet. Alt var virkelig lækkert og virkede hjemmelavet. Fin morgenbuffet.

Værelsestip: Vores terrasse vendte mod vest ud mod poolen. Det var godt.
Tak, Karen A