Anmeldt d. 28. juni 2016

Faciliteter ok, om end lidt slidt.
Ankomst om fredagen var ok. Ved spisningen blev vi sat ved et bord, vi fik menuen og kunne se at det ikke var rigtigt, det viste sig at bordet var dækket til et guldbryllup.
Lørdag aften var der middag af fin kvalitet. Men kl. 22.45 var der ikke mere øl i hanerne, så der stod vi langt fra hjemmet uden øl, og med et personale der ikke talte eller forstod Dansk. Men ros til Mustafa der serverede under middagen.

Dato for ophold: juni 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Eigil B
ThereseTho, Manager hos Hotel Kommandørgården, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. juni 2016

At der skete en misforståelse med bordopdækning kan måske også skyldes at I ikke var meldt som et samlet selskab da I jo kom med hver jeres deal. I har ikke bestilt et samlet bord det havde de andre gæster. Normalt tager vi slet ikke deals til grupper men kun til individuelle.
Men der skete jo intet - vi fik hurtigt lavet et bord til jer. At vi skal klantes for det nu syntes jeg godt nok er småligt.
Og det er ikke korrekt at der stort set ikke er dansk tale, Muhammed taler dansk, receptionen taler kun dansk, og flere andre taler dansk. Men et hotel som vores kunne godt lukke hvis vi ikke fik udenlandsk arbejdskraft til at hjælpe os.
Tænk engang at der er så lidt forståelse og tålmodighed - de sociale medier har gjort denne verden meget trist da alle har så travlt med at anmelde - og meget ofte over bagateller.
Tænk engang at man får tilfredshed med dette.
Ja, og der var problemer med skum i øl anlægget - derfor blev der hentet flaske øl så vi var ikke løb tør for øl - det er jo bare en af de sædvanlig overdrivelser...
Med venlig hilsen
Kommandørgården

Anmeldt d. 20. juni 2016

Skulle have et værelse i forbindelse med et familie arrangement og valgte Kommandørgården, udelukkende for overnatning.
Gode parkeringsmuligheder og en god velkomst i receptionen med info om værelse med mere.
Et meget lille værelse og især badeværelse mini! Værelset var rent , men meget slidt.
Poolområdet var endnu ikke klargjordt til sæsonen.
Generelt virkede hotellet lidt slidt.
Der var musik og dans om aftenen, dette var vi ikke generet af støj fra.
Prisen var for høj i forhold til kvaliteten og så var den uden morgenmad, til den pris vi betalte har jeg aldrig oplevet at værelset var uden morgenmad.
Ja jeg må desværre sige , vi kommer ikke igen!

Dato for ophold: maj 2016
1  Tak, Danes55
ThereseTho, Manager hos Hotel Kommandørgården, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juni 2016

Hej
Hvilket nummer har din reservation?
Friluftspool er åben fra 1.6, fordi der er lidt sand på bunden kan man jo godt svømme. Indendørspool er i gang hele året.
At din pris er uden morgenmad - er heller ikke normalt for os men du må selv have valgt dette under din reservation.
Vores værelser gennemgår løbende renoveringer - netop nu er snart 11 nye badeværelser færdig.
Vi kunne også godt drømme om et nyt hotel -men må nøjes med små etaper.
MVH
Kommandørgården

Anmeldt d. 20. juni 2016

Min veninde ville glæde mig med wellness, men oplevelsen var langt fra forkælelse desværre. For det første virkede det ikke, som om receptionisten, hvor vi skulle betale for behandlingerne, havde meget styr på vores booking. Og i stedet for at fortælle om wellness-området gav hun os blot en lille folder, hvor vi kunne læse om det - her fandt vi så ud af, at vi skulle betale ekstra for lån af badekåber og håndklæder. Dette har altid været inklusiv i prisen, de spa og wellness-steder jeg tidligere har besøgt. Inde i wellness-afdelingen blev vi mødt af faciliteter, der virkelig trænger til en opdatering: dårlige brusere a la en gammel kommunal svømmehal og garderobeskabe, der krævede mønter (hvilket vi heller ikke havde fået at vide i receptionen). Den indendørs pool skulle have 26 grader varmt vand - det var i hvert fald ikke tilfældet og i dampbadet lugtede der så muggent, at vi ikke havde lyst til at gå derind.
Ovenpå til behandlingerne: vi havde booket to typer behandlinger, men kommunikationen mellem receptionen og behandlerne var åbenbart ikke eksisterende, så behandlerne vidste ikke, at vi havde booket to typer behandlinger. Lidt dumt, når det viste sig, at det havde givet mere mening at få behandlingerne i omvendt rækkefølge. Krops-massagen var ok., men vores valgte 'sugar-scrub' blev i stedet til en salt-scrub - da de ikke havde mere sugar-scrub.
I området vor vi fik vores behandlinger skulle der være flere saunaer, men intet personale ulejligede sig med at vise os rundt - og ovenpå en ærligt talt ikke særlig luksuriøs oplevelse havde vi mest bare lyst til at komme hurtigt væk derfra.

Dato for ophold: maj 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
3  Tak, JetteLykke
Anmeldt d. 17. juni 2016 fra mobile enheder

Vi havde købt en sweetdeal med ridetur på islændere, frokostplatte og wellness. Vores tre stjerner er udelukkende tiltænkt Rømø islændercenter, desværre ingen stjerner herfra til selve Hotel kommandørgaarden.
Vi blev taget rigtig godt imod på Rømø islændercenter af sødt og smilende personale, der vidste hvad de havde at gøre med. De havde god kontakt til os besøgende og gode sprogkundskaber. Dygtige til at guide struktureret og forståeligt gennem det der skulle ske ift hestene. Stor ros herfra - især til Stina, som vi havde fornøjelsen af! Ikke helt fuld stjerne-karakter, da vi ikke kom helt ud til vandet på en "strandtur" - det var ikke for begyndere. Men vil varmt anbefale det alligevel og skovturen var også skøn! Vi kommer helt sikkert igen!
Hotel kommandørgaarden... Tjah, Desværre ikke værd at skrive hjem om, men vi fik da stillet sulten, selvom rugbrødsbuffeten mest mindede om en kedelig madpakke tilberedt uden særlig kærlighed til mad. Manglede lidt dansktalende servering, men det gik jo an, da vi forstod engelsk. Wellness afdelingen, eller det, det nu er - rart at få badet efter rideturen, men ellers bød den på en pool af meget kølig karakter - som vikingebad. Vi tog os den frihed at gå op ovenpå - ingen personale tilstede. Det virkede meget lukket det hele og ikke særlig indbydende. Manglede lidt nogle liggestole og noget varme. Den "vare" fik stedet ikke solgt.
Som sagt; stjernekarakteren trækkes op af en rigtig god oplevelse på hesteryg - tak for det! :)

Dato for ophold: juni 2016
1  Tak, MaiMJ
ThereseTho, Manager hos Hotel Kommandørgården, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. juni 2016

Monika startede ellers med at rose sig selv i telefonen, over at hun skrev direkte til os og ikke valgte at skrive via trustpilot. Dette har hun åbenbart fortrudt da kommunikation nu sker via trustpilot. Dette til trods for at Monika ikke har betalt hendes restaurantregning selv om alle 3 spiste deres burger og også roste maden, sådan siger vores dansktalende tjener. (så der er også tjenere der taler flydende dansk).
Chefen af Kommandørgården finder sig ikke i alt korrekt, jeg siger min mening. Jeg køber mig ikke til fred da jeg syntes der er synd overfor de gæster der betaler samme pris og får samme produkt – men som ikke brokker sig.
Monika har fotograferet vores badeværelse i alle hjørner på 20 cm afstand eller med en rigtig god zoom. Korrekt der er mørke pletter i fugen. De fleste mennesker vælger ikke at fokusere på dette.
Ja, aldrig er vi dag blevet set så meget efter i sømmene som af jer. Der blev klaget over alt, selv manglende viskestykke (har man ikke krav på), kold vand i poolen (26 grader), at lagen ikke passede til sovesofa (vi havde ellers et foto der viser at den passer fint på), crepe sengetøj, der var krøllet, lidt rust på kogeplader (som da heller ikke skulle bruges), tør frugt og brød til morgenmad (frisk skåret om morgenen- vi har fotos der dokumentere dette) osv. Osv.
Monika har ikke klaget over rengøring af værelset før dagen efter. Hvis Monika havde klaget ved ankomst over rengøring, var der straks blevet sendt en stuepige for at udføre ekstra rengøring eller man havde fået et nyt værelse. Men det gjorde du ikke. Du blev så bedt om at udfylde vores reklamationsskema, hvilket du ikke ønskede. Ja for dig skulle chefen gerne tage stilling her og nu, selvom hun var til hendes samlevers 60 års fødselsdag den weekend.
Monika du har skamrost vores ridecenter og sagt at du sender rigtig mange gæster derhen. Chefen har advaret dig om at der faktisk også kan ske fejl i ridecenteret med manglende sæbe på toilettet, lidt nussede kopper osv. Ingen verden er perfekt desværre.
Godt at alle gæster ikke er som dig Monika… vi ved jo alle godt at Trustpilot ikke giver et sandt billede af en forretning, da det er stedet hvor alle sure danskere kan få ”afløb”…. Det store gennemsnit af tilfredse kunder skriver jo ikke på trustpilot.
I skrivende stund kan jeg også konstatere at du har travlt med at angribe os på alle de platforme du kan finde på nettet – og ikke mindst få dine medrejsende til at skrive samme smøre.
Ved godt du ønsker mange af dine penge retur – men hvad så de gæster der betaler fuld pris for samme værelse og mad og er tilfredse. Hvem

Anmeldt d. 17. juni 2016 fra mobile enheder

Magen til fræk og inkompetent hotel chef! Der var møgbeskidt over alt, maden under al kritik og wellness afdelingen var en joke! Jeg kommer der aldrig igen og anbefaler alle andre at blive væk. Alle vores klager blev afvist med besked om at gæster forventer en helt masse. Jeg kan se at folk der klager bliver svinet til, det siger vel alt!

14  Tak, KarinB2557