Anmeldt d. 18. juni 2020 fra mobile enheder

Gentaget besøg og stadig samme høje kvalitet ! Maden er i særklasse og værterne er nærværende og opmærksomme. Sengene er gode og generelt faciliteter der sammen med maden bør ligge på mere end de 3 stjerner de er ratet til.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, P8536TDmichaelb
Anmeldt d. 15. august 2019 fra mobile enheder

Vores første besøg på et vandrehjem/hostel og måske kan vi kun blive skuffede fra nu af(?). Hos Rikke og Niels, det meget imødekommende værtspar, hersker der en afslappethed, der smitter. Skønne, historiske, originale og rolige omgivelser med god beliggenhed til gåture ved vandet og tæt på Havneby. Morgenmaden SKAL prøves!!! Tak for en rigtig fin debut på hostel og Rømø.

Dato for ophold: august 2019
Tak, familiend
Anmeldt d. 15. juli 2019 fra mobile enheder

På Dan Hostel Rømø er der virkelig hyggeligt, rent og pænt med gæstfrit og imødekommende værtspar. Der serveres hjemmelavet og økologisk morgenmad med nybagte boller og rugbrød. Vi nød opholdet og kan varmt anbefale stedet.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, lund2017
Anmeldt d. 12. juni 2019

Pinsen 2019 er tilbragt her. Særdeles hyggelige omgivelser i naturskønt område. Værtsparret er meget i mødekommende og hjælpsomme. Mange lækroge og forskellige værelser. Alt hvad man kunne ønske sig i køkkenet, findes. Kommer gerne igen.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, VibekeB176
Anmeldt d. 8. maj 2019

Sådan et hyggeligt vandrehjem! Her er fred og ro, du er meget tæt på vandet og der er fine muligheder for gåture i nærområdet. Værtsparret er superflinke og interesserede i sine gæster - det er næsten helt som et bed&breakfast :) For morgenmaden! Den skal du sørge for at få på Danhostel Rømø. Hjemmebagt brød, lokalt tilbehør, økologisk og bare lækkert! Noget federe end at sidde og hakke i et luftigt, kedeligt rundstykke :)

Og så er Rømø bare et skønt sted - på alle årstider.

Dato for ophold: april 2019
Tak, Kirsten E