“Vi kommer ikke igen”
Anmeldelse af Otto & Ani's Fisk

Otto & Ani's Fisk
Anmeldt 3. juli 2020

Rigtig lækker fiskeanretninger men midtvejs i vores middag, blev vi stort set smidt ud af en af ekspedienterne, da vi fyldte for meget rundt om bordet. De vidste godt vi var 5, da vi bestilte. Det var begyndt at regne og den lillerestaurant var helt fyldt. Det virkede mest af alt som om de nu gerne ville have plads til nye gæster. Rimelig ærgerligt at skulle mokke os sammen i hjørnet efter at have købt for 700 kr. fisk. Hvis man ikke ønskede gæster på over 4 ved deres borde, kunne man have skrevet det på skiltet på døren eller i det mindste have sagt det ved bestilling. Virkelig ærgerlig hændelse som ellers kunne have været en rigtig god og lækker oplevelse.

Tak, 922linetteb

Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Vi har har bestilt en børnemenu: pomfritter med fiskefinger, vores dreng ønsker at spise salaten som er på tallerkenen da han løfter den ligger der små sort dyr under.
Jeg vælger at henvende mig i restauranten, for at gøre opmærksom på vores fund. Personale ved disken, konstaterer at der er dyr på tallerkenen, kommentarer var de kommer nok fra salaten ( normalt ville man vel skylle salten inden servering )
Jeg spørger om hun ser det samme som mig , dette svare hun desværre ikke på..
Vender sig og unlader yderligere kommentar.
Vælger at gå der fra unden en undskyldning, en erstatnings ret eller penge retur for maden.
Vil ikke anbefale dette sted pga dårlig service
Øv Øv

1  Tak, dortee91
Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik overnattende gæster på besøg i vores feriebolig og bestemte os for fisk, så to platter med
Sild, fiskefillet, rejesalat, røget hellefisk, makrel, varmrøget laks, brød og smør , blev forud
bestilt til take away.
Alt var friskt og lækkert og vi blev alle fire mætte på den gode måde og synes at det var utroligt lækkert.
Der var også mad tilovers, portionerne er passende.
Så det kan vi varmt anbefale.
Vi spiste også frokost en anden dag hvor vi to personer valgte at dele på en fiskefrikadeller med kartoffelsalat og en rødspættefillet med rejesauce og pommes halvvejs og det var virkelig lækkert.

Tak, Pkoch
Anmeldt 21. april 2020

Dårlig oplevelse uden lige.

18kr. pr. stk for noget, som kun kan være gamle fiskefileter.
En forventning om at få frisk fisk blev ikke indfriet.

Dato for besøg: april 2020
Tak, NorthStar530117
Anmeldt 6. marts 2020

Vi købte en luxus fiskeplatte til 2 personer og det var lækkerier. Der var rigeligt af det hele og vi havde endda til natmad, da vi ikke kunne spise det hele på én gang.
Det eneste kedelige på platten, var de marinerede sild. De var bløde og smagte ikke helt så godt. Derfor kun 4 stjerner.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, 682hannen

Rejsende, der kiggede på Otto & Ani's Fisk, kiggede også på

Har du været i Otto & Ani's Fisk? Fortæl om dine oplevelser!