“Perfekt til en tidlig aftensmad”
Anmeldelse af Otto & Ani's Fisk

Otto & Ani's Fisk
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Til fiskeelskere er dette sted et must når man er på Rømø. Meget uformelt, 'fisketeria', med høflig selvbetjening. Der er ikke åbent senere end kl18, da det primært er et fiskeriudsalg, så kom midt på eftermiddagen, sid i solen & nyd den friskeste fisk i lækre anretningen & til meget rimelige priser. Kan varmt anbefale stedet.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, RieHSandvig_Bornholm

Anmeldt 3. juli 2016 fra mobile enheder

Vi var her på grund af de mange fine anmeldelser. Og selvom vi ikke er enige i vurderingen Fremragende, så er stedet rigtig godt. Således er der et stort udvalg og blandt andet to variationer stjerneskud. Men at servere disse med enten lidt flutes eller pommes frites til virker bare mærkeligt. Selve indretningen er lidt bart og opfordrer ikke til længere ophold. Personalet er venligt og imødekommende, men bør dog dæmpe deres personlige samtaler lidt. I samme bygning er der fiskebutik med et rigtig godt udvalg. Også her er betjeningen venlig og kompetent.

Dato for besøg: juli 2016
3  Tak, Vestpucci
Anmeldt 30. april 2016 fra mobile enheder

Vi fik lækker fisketallerken med rigelig og store portioner. Venlig betjening, rent og fine lokaler med udsigt over havnen

Dato for besøg: april 2016
Tak, 844sabines
Anmeldt 12. marts 2016

Det er virkelig lækker mad, fisken er særdeles frisk, de små vadehavs rejer, er så lækre. lækkert menukort , bredt udvalg. butikken ser fantastisk flot ud, alt er super frisk og flot repræsenteret. værd at køre efter hvis man gerne vil spise god mad.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, Tove H
Anmeldt 26. januar 2016

Man kan altid være sikker på at fisken er frisk.
Maden er altid lækker :)
Personalet er søde og rare.

Dato for besøg: december 2015
Tak, Ruben D

Rejsende, der kiggede på Otto & Ani's Fisk, kiggede også på

Har du været i Otto & Ani's Fisk? Fortæl om dine oplevelser!