“Mad og service helt i TOP”
Anmeldelse af Café Retro

Café Retro
nr. 9 af 20 Restauranter i Rømø
Anmeldt 8. august 2021

Besøgte stedet flere gange i løbet af vores ferieuge med børn og barnebarn på Rømø. - barnebarnet nærmest insisterede på at spise på Cafè Retro, hver aften. Det var en behagelig oplevelse. Vi blev forkælet med den dejligste mad og et fantastisk venligt værtsskab. Kan på det varmeste bl.a anbefale deres revelsben, stjerneskud, Fish'and cips og biksemad. Priserne er også helt fornuftige - så hel klart et sted, vi vender tilbage til.

1  Tak, mogborre

Anmeldt 29. juni 2021

Velsmagende mad og god service , men mange besøgende og lidt støj må påregnes , priser lidt over gennemsnit men ok.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, vl0705
Anmeldt 23. juni 2021

Endelig fik vi en hyggelig og hjertevarm cafe på Rømø !! At komme på Cafe Retro , er som at komme hjem . Der er lækkert mad , god musik fra da mor var ung og ualmindelig god service fra Betty og Kenneth

Dato for besøg: juni 2021
Tak, T2538WAtinaa
Anmeldt 23. juni 2021 fra mobile enheder

Vi besøgte café retro og bestilte fire stjerneskud. Det var en udsøgt fornøjelse. Vi blev modtaget med smil, åbenhed og hjertevarme.

Vi fik fire vidunderlige stjerneskud. De var lavet af friske rødspætter, der var væltet en hel bøtte lækre rejer ud på tallerknen og den var fyldt med alt hvad et ægte stjerneskud drømmer om. Det var en stor portion og det er et af de absolut bedste stjerneskud vi nogensinde har smagt. Vi kommer helt sikkert igen og kan kun anbefale det.

Maden var fantastisk, stemningen og atmosfæren lige i retro ånden og værten er rar og hyggelig.
Og det vil til enhver tid være ventetiden værd - for det er friskt og lækkert!

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, 103steffenr
Anmeldt 11. april 2021

Rømøs hyggeligste café med god stemning og hygge. Fed ny spillearkade med retro spil og fed Tivoli stemning. Totalt er hit for børn og voksne.

Dato for besøg: april 2021
Tak, christinasW139AK

Rejsende, der kiggede på Café Retro, kiggede også på

Har du været i Café Retro? Fortæl om dine oplevelser!