“Hyggeligt sted med god atmosfære.”
Anmeldelse af Frankel 5

Frankel 5
nr. 4 af 17 Restauranter i Rømø

Hyggeligt sted med god atmosfære. Maden og prisen var meget fornuftig. Med lidt god vilje er der udsigt til vandet

Tak, plaskerh

Anmeldt 4. juli 2020 fra mobile enheder

Her spiser man godt.
Her er hyggeligt, en god atmosfære og kompetent og venlig betjening.
Maden er virkelig god og portionerne er store.
Man får god valuta for sine penge her.
Vi spiste både frokost og aftensmad her under vores ophold på Rømø og kommer gerne igen.

Tak, Pkoch
Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig lækkert mad, gode priser og super service. Selv på en travl dag, er der intet at kritisere. Tak for en helt igennem dejlig oplevelse.

Tak, Lone S
Anmeldt 16. februar 2020 fra mobile enheder

En hyggeligt restaurant og god betjening. Hurtig service og maden smagte rigtig godt. Kan godt anbefales..

Dato for besøg: februar 2020
Tak, OleH296
Anmeldt 1. november 2019

Min kæreste og jeg var inde og spise hos jer her til aften. Min kæreste fik wienerschnitzel og jeg fik bøf bearnaise hold nu op for en god oplevelse.

Maden smagte fantastisk og jeg mener virkelig fantastisk. Min bøf var medium den var perfekt stegt. En stor bøf til små penge. Min kæreste måtte opgive efter 2/3 dele for hun var stop mæt. Det var en kæmpe schnitzel og jeg måtte spise resten for man levner ikke kød

Jeg kan kun anbefale dette fantastiske spise sted super lækker mad og super god betjening.

Vi kommer med garanti tilbage igen.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Filbert2007

Rejsende, der kiggede på Frankel 5, kiggede også på

Har du været i Frankel 5? Fortæl om dine oplevelser!