“Dårlig betjening og ringe mad”
Anmeldelse af Cafe Lido

Intet tilgængeligt billede
Har du et billede?
Tilføj det.
Cafe Lido
nr. 23 af 29 Restauranter i Løkken
Anmeldt 16. august 2020

110kr for en appettizer aka. entrecote, dårlig bearnaisesovs, slatne grøntsager, dårlig og LANGSOM betjening. Vi tog på Børsen efterfølgende og det var MEGET bedre.

Tak, 543natasjac

Anmeldt 15. august 2020

Vi ventede meget længe på både drikkevarer og maden. Min søn Fik pasta frutti du mare. Den lugtede ikke særligt lækkert - først efter at han havde spist den, sagde han at den også smagte dårligt - han har nu kastet op i en time !!!
Jeg har anmeldt dette til fødevaremyndighederne - dette sted kan IKKE anbefales

Tak, viviansS1506XR
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Så lækkert mad og fin betjening. De var søde og behjælpelig, da min niece kom til vælte et glas cola. Men betjening kunne foregå mere tæp

Tak, juliesskov
Anmeldt 27. juli 2020

Rimelige priser. HVIS maden havde været god. Men det er den langt fra. Bairnaise sovs tynd som vand, og uden smag. Slatne pommesfrites

Tak, 299ivoo
Anmeldt 20. juli 2020 fra mobile enheder

Ikke speciel hyggelig indretning, ok flink uuddannet personale, ok mad til prisen.
Vi fik en Entrecote som smagte ok, dog med en del sener og ikke ret spændende tilbehør. Børneretten var ok ifølge junior.
Så er den restaurant prøvet, vi kommer nok ikke igen.

Tak, jbk3008

Rejsende, der kiggede på Cafe Lido, kiggede også på

Løkken, Brønderslev

Har du været i Cafe Lido? Fortæl om dine oplevelser!