“Absolut ikke pengene værd”
Anmeldelse af Restaurant Møllen

Restaurant Møllen
nr. 19 af 31 Restauranter i Løkken
Anmeldt 26. juli 2021

Uerfaren tjener, der ikke har styr på menu kortet. Halvrå kartofler (der blev taget ud i køkkenet efter vi blev spurgt til maden! Tjeneren der tog kartoflen så vi aldrig igen!!) Steak der smager af alverdens krydderier misk-masket på ydersiden og indeni var kødet et kedeligt forsøg på at smage af alt andet end det man forventer. Bearnaise sovsen var da heldigvis ikke pulver, men har aldrig været i nærheden af hjemmelavet. Den store hjemmelavede tartelet blev på forunderlig vis tryllet om til 2 stk fra buffeten…stadig med tjenerens påstand, at det var “den store tartelet!” Det var alligevel et spændende indslag!!!
Når det er sagt, så var vinen god og besøget er på alle måder en oplevelse, som vi helt sikkert aldrig glemmer! Det skal de alligevel have… Tak for det!

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Jedi1976kaptajnblop

Anmeldt 26. juli 2021 fra mobile enheder

Tjaaaahh - I denne rundrejse af elendigheder kan vi prøve at starte med starten…

Vi blev anvist bord og straks spurgt om vi ville ha’ buffet. Her måtte vi selv anmode om menukort.

2 sekunder senere var tjeneren der igen om vi havde bestilt. Da vi så fik valgt mad, glemte tjeneren at spørge om hvordan vi Ville ha’ bøfferne…Det kunne så også være ligemeget.

Min bedre halvdel valgte hjemmelavet tartelet, mens drengene og jeg valgte australsk steak til den vildsomme pris af 240 kr.

Betjeningen gik herefter voldsomt ned i tempo og vi ventede 40 minutter på maden, mens vi kunne overvære en skideballe i baren fra ejer til tjener…

Det burde ikke være muligt at bruge så lang tid på at anrette så elendig mad. Den australske bøf (hvorfor den er australsk svæver i det uvisse) var sej og grå som en gammel skosål, tilgengæld var de tilhørende brasede kartofler rå!!! Der må ha’ været byttet om på tilberedningstiden. På toppen var kødet overkrydret (efter stegning) for at skjule den dårlige smag

Den hjemmelavede tartelet, havde køkkenet på egen hånd formået at pakke ud af plastikfolioen efter de havde købt dem i nærmeste Aldi.

Selv på en regnvåd travl tirsdag har jeg aldrig serveret så dårlig mad for mine børn. I burde skamme jer over at tillade jer at servere sådan en gang skrammel. Går ud fra at I selv spiser hjemmefra

Dato for besøg: juni 2021
Tak, bj_rns928
Anmeldt 23. juli 2021 fra mobile enheder

Vi bestilte 3 burgere som take away og blev mødt af en kø og en forvirret betjening, som ikke vidste hvad der var i deres burgere, da vi spurgte. Vi fik at vide burgerne var med normalt indhold og vi bestilte uden ost og pickles.
Efter at have ventet i 45 minutter og have betalt 444 kr for 3 burgere, fik vi vores mad.
Kyllinge burgeren var med salsa, salat, gulerod og noget der mindede om tzatziki, hvilket bestemt ikke er normalt i vores verden. Kyllingerne var mere panering end kylling og meget tør.
De alm burgere kunne man se at osten var pillet halv af bøffen og bollen var gennemvædet af mayo og væske.
Vi endte efter flere forsøg på at redde maden og spise dele af den med kun at spise pomfritterne og smide resten ud. De til dato dyreste pomfritter jeg har fået.

Vi kommer der ikke igen. Det er i den dyre ende selvom maden havde været god, men når maden og betjeningen så på ingen måde leverer, så er det bare dyrt og en dårlig oplevelse.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Go314055
Anmeldt 30. august 2020

Har lige spist aftensmad på nr. Lyngby Mølles restaurant. Det er bare fantastisk. Maden har lige det lille ekstra, der gør maden så lækker. V i er meget tilfredse med både betjening, priser og servicen. Tusind tak. Vi ses helt sikkert igen.

Tak, Anne Grethe J
Anmeldt 14. august 2020 fra mobile enheder

Arrogant og negativ attitude ( fra fen kvindelige leder) kombineret med sølle mad, fører til denne dårlige anmeldelse.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, bbbkkkk

Rejsende, der kiggede på Restaurant Møllen, kiggede også på

Løkken, Brønderslev
Løkken, Brønderslev

Har du været i Restaurant Møllen? Fortæl om dine oplevelser!