“Super god restaurant”
Anmeldelse af Restaurant Møllen

Restaurant Møllen
nr. 16 af 29 Restauranter i Løkken
Anmeldt 30. august 2020

Har lige spist aftensmad på nr. Lyngby Mølles restaurant. Det er bare fantastisk. Maden har lige det lille ekstra, der gør maden så lækker. V i er meget tilfredse med både betjening, priser og servicen. Tusind tak. Vi ses helt sikkert igen.

Tak, Anne Grethe J

Anmeldt 14. august 2020 fra mobile enheder

Arrogant og negativ attitude ( fra fen kvindelige leder) kombineret med sølle mad, fører til denne dårlige anmeldelse.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, bbbkkkk
Anmeldt 5. august 2020

Vi var 17 familiemedlemmer til fejring af oldemors 88 års fødselsdag. Vi oplevede god betjening/ let stemning. Vi nød alle den lækre hjemmelavede menu (stjerneskud, kyllingenuggets, pommes frites; og ikke mindst den flotte og høje lagkage.
Det var mad med gode råvarer, veltilberedt og kræset for til både børn og voksne.

Tak, 84annettea
Anmeldt 7. juni 2020 fra mobile enheder

Den dårligste betjening nogensinde, bliver mødt at en sur og mildest talt, totalt forvirret servitrice/ejer ,der ikke kunne finde vores bord, trods vi havde bestilt flere dage i forvejen. Hun har talt nedladende til os. 10 min. senere fik vi et andet bord.
Maden, en søndags menu bestående af stegtflæsk med kartofler og persille sovs og såkaldt rabarberkage, var en endnu større skuffelse. 3 sølle stykker oversaltet stegtflæsk et stykke ubeskrivelig friture stegt stykke kød, som mest bestod af fedt. Sovs uden smag. Sætter aldrig min fod dette sted igen.

Dato for besøg: juni 2020
3  Tak, ckm358
Anmeldt 28. juli 2019

Lyngby Mølle har leveret det mest fantastiske mad til vores bryllup! Maden var så flot anrettet, og det smagte fantastisk! Vi er så glade, og alle vores gæster roste maden.
Line og Kasper Møller

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, Line S

Rejsende, der kiggede på Restaurant Møllen, kiggede også på

Løkken, Brønderslev
Løkken, Brønderslev

Har du været i Restaurant Møllen? Fortæl om dine oplevelser!