“God mad”
Anmeldelse af Restaurant Møllen

Restaurant Møllen
nr. 19 af 31 Restauranter i Løkken
Anmeldt 3. februar 2019 fra mobile enheder

Mad lavet fra bunden, dejlig udsigt.
Områdets bedste stjerneskud
Et besøg værd. Book bord på 98995252.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, poulr2018

Anmeldt 7. september 2018 fra mobile enheder

Vi var 2 par der spiste på Møllen i aften. Vi valgte alle at få en bøf skåret af australsk ribeye. Bøffen var perfekt stegt og supermør. Meget velsmagende og med en rigtig god pebersovs. Dertil en italiensk vin i høj kvalitet og til en særdeles god pris. ( 200 kr.)
Meget venlig betjening. Vi kommer igen!

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, Johannes A
Anmeldt 31. juli 2018 fra mobile enheder

Meget simpel buffet til 69 kr med forskellige frekjæ stykker salat pomm frit og kartoffel både udmærket til prisen.

Tak, jensamorsenj
Anmeldt 30. juli 2018 fra mobile enheder

Vi gik en tur ved stranden, badede og nød den danske sommer. Børnene var meget sultne pludselig, og vi slentrede ind på Møllen - vi troede måske ikke helt, der var åbent endnu, da klokken kun var 17.30, og der ikke var så mange mennesker udenfor. Vi kom ud på terrassen, og var heldige at få de sidste pladser. Personalet var SÅ søde og venlige - de jokede med børnene og var uhøjtidelige og hjælpsomme. Da vi hørte, hvad buffeten indeholdt, besluttede vi os for den, og det fortrød vi bestemt ikke. 3 forretter, 3 hovedretter og 2 desserter incl kaffe til 169 kr for voksne og halv pris for børn. Og børnene elskede også maden. Det smagte af rigtige råvarer og betjeningen var bare så hyggelig. Det er ikke de mest hippe lokaler - men der er rent og fint. Vi giver vores bedste anbefalinger!

1  Tak, anittahole
Anmeldt 24. juli 2018 fra mobile enheder

Vi sad nede og der var det synd med den meget lidt hyggelige indretning. Vores stjerneskud var lutter gode råvarer og smagte dejligt. Tjenerne var meget unge men venlige og servicemindede. Alt i alt en god oplevelse men så heller ikke mere. Sikkert noget hyggeligere i restauranten ovenpå.

Tak, martincZ8697AM

Rejsende, der kiggede på Restaurant Møllen, kiggede også på

Løkken, Brønderslev
Løkken, Brønderslev

Har du været i Restaurant Møllen? Fortæl om dine oplevelser!