“Lyngby Mølle skal prøves.”
Anmeldelse af Restaurant Møllen

Restaurant Møllen
nr. 14 af 26 Restauranter i Løkken
Anmeldt 22. juli 2018

Lyngby Mølle ved vestkysten byder på rigtig god og veltillavet retter både som buffet eller a la carte retter som absolut er værd at prøve.

Dato for besøg: august 2017
2  Tak, Mariegaard

Anmeldt 21. juli 2018 fra mobile enheder

Vi besøgte restaurant Møllen til frokost og vi fik allesammen deres luksus stjerneskud. Denne ret var en overdådig tallerken med gode råvare og godt håndværk. Rejerne var pillet i hånden og den panerede fisk havde ikke set skyggen af friture, men den var derimod pandestegt, fantastisk sprød og samtidig saftig. Man manglede intet og portionen var stor til at give en fuldvoksen mand kamp til stregen. Tak for god mad og hyggelig og nærværende betjening. Vi kommer helt sikkert igen !

Dato for besøg: juli 2018
Tak, leaandresen
Anmeldt 19. juli 2018 fra mobile enheder

En torsdag ved aftenstidr drejde vi ind forbi Møllen.

Vi bestilte forretter og hovedretter, som hurtigt blev serveret selv om der var stuvende fuld af motorcyklister til biksemad.

Maden var god og veltillavet.

Og man har prima øl fra Gourmet Bryggeriet. Det er ikke tit man ser det - og tak for det.

Så absolut anbefalelsesværdig og man bliver ikke plukket.

Dato for besøg: juli 2018
1  Tak, ellok
Anmeldt 25. maj 2018 fra mobile enheder

En skøn majdag besluttede vi at gå fra Løkken til Nr.Lyngby og tilbage igen.
I Nr. lyngby var det tid til lidt at spise, og vi valgte Nr. lyngby Mølle.
Og det viste sig at være et godt valg.
Vi fik hhv fiskefilet og en hønsesalat. Begge retter hjemmelavede, og så en god øl til.
Velsmagende og absolut billig! Hvorfor stedet fortjener max. Stjerner.

Dato for besøg: maj 2018
1  Tak, KnudQ
Anmeldt 17. april 2018

Af hele mit hjerte vil jeg gerne anbefale Møllen til en frokost i sommerhalvåret eller aftensmad (næsten hele året). Der er altid mad lavet helt fra bunden og det kan smages :-) Det er virkelig et besøg værd - og prisen er mere end rimelig. Fx søndags middag til kr. 69 :-)

Dato for besøg: februar 2018
1  Tak, Dorthe K

Rejsende, der kiggede på Restaurant Møllen, kiggede også på

Løkken, Brønderslev
Løkken, Brønderslev

Har du været i Restaurant Møllen? Fortæl om dine oplevelser!