ideelt sted til et besøg med børnebørn

Farm Fun et fantastisk sted. Vi har endnu en gang besøgt stedet med et af vores børnebørn. En... læs mere

Anmeldt d. 5. september 2020
Compass799193
Fantastisk dejligt sted at holde bondegårdsferie

Fantastisk dejlige bondegårdsferie, kan varmt anbefale stedet til alle børnefamilier Mange dyr at... læs mere

Anmeldt d. 21. august 2020
diddes2020

Anmeldt d. 2. august 2020

Hvis du vie ud af byen og få en afslappende dag i naturen med tet kontakt med dyr, så er detter et fantastisk sted!
Jeg anbefaler denne gård fordi man blandt andet kan tilbringe en dag på en andeledes og sjov måde!

Tak, cesaragustinv
Anmeldt d. 2. august 2020

Rigtig dejlig og afslappende sted for både børn og voksne. Efter at vi har betalt entré kan vi komme igen for halv pris resten af året og vi får gratis kaffe og te, ligesom det er gratis at komme på traktor-tur rundt om den store sø med vandcykler
Vi hygger os med at grille og børnene kan frit rende rundt og lege. Så det er wellness for krop og sind. Og så bor der de sødeste dyr og dyreunger, som børnene kan kæle for og fodre❤️❤️❤️
Absolut et besøg værd

Tak, 36hellef
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Parken er fremstår noget slidt og caféen bestemt ikke indbydende. Havde ønsket vi selv havde medbragt mad. Vores 2 små drenge på 3 år havde dog et par hyggelige timer.

Tak, Merben
Anmeldt d. 30. juli 2020

Vores drenge havde en skøn dag med deres farmor og farfar her og stedet kan varmt anbefales hvis man kan lide frisk luft og søde dyr

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, theresalouised
Anmeldt d. 28. juli 2020

Dyr entrepris for voksne (85kr) hele stedet er i dårlig stand og der er stødhegn i børnehøjde ind til alle dyrene.

1  Tak, MiaB1050