Total familiehygge!

Fantastisk hyggelig familiepark med dyr og masser af hygge for små og store. Mulighed for grill... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
juliasU1256ES
Dejligt familie sted

Vi er kommet i Funparken i mange år, og vores 3 børn får gerne hele dagen til at gå. Der er så... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
Navigate10021898312

Dejligt sted for børnene, gode faciliteter og mange dyr til at snakke og kramme med.
Godt sted til at slappe af, roligt tempo.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, LarsSax
Anmeldt d. 3. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtigt godt sted for både børn og forældre/bedsteforældre.
Masser af smådyr, enkle forlystelser, mængder af borde/bænke.
Priserne er særdeles rimelige.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, BentDenmark
Anmeldt d. 31. juli 2019 fra mobile enheder

Famely and Fun Park Løkken er et herligt sted til at komme ned i gear og bare slappe af. Vi boede der i en uge sammen med vort barnebarn. Herligt at mobiltelefoner og Ipads kan hvile sig. Her føler man at nærvær er i højsædet. Selv om det nu er fire dage efter ankomst måtte vi bruge list for at løsrive barnebarnet, som er handikappet. Ole og Olga er gode værter, som vi har gode snakke med. Vi kan anbefale stedet. Alt er heldigvis ikke super moderne, men det får os til at slappe af. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, munkholt
Anmeldt d. 20. juli 2019

Vi (familie på 5) er netop kommet hjem fra en uges bondegårdsferie i Family Fun Park. Stedet har en lejlighed, der udlejes som bondegårdsferie, og man har gratis adgang til Fun Parken, som del af opholdet, både før og efter lukketid. Lejligheden ligger uforstyret af gæsterne, og har alt hvad man skal bruge. 2 soveværelser ovenpå med henholdsvis 3 og 4 senge, som nemt kan rykkes rundt på 1 salen, samt et stort køkkenalrum/stue i stueetagen.
Fun Parken er et rigtigt fint sted, og det er tydeligt at se og mærke, at ejerne er passionerede og har og lægger meget tid og mange kræfter i stedet.
Der er masser af dyr, som alle er tillidsfulde, og velplejede. Derudover er der masser af legetøj; dino cars, moon cars, vand cykler, fodboldgolf og meget andet, udover forskellige daglige shows og aktiviteter. Der er rigtigt god plads, og det er nemt at finde en uforstyrret plet, uden at have følelsen af at være alene.
Vores børn ville gerne dagligt ind på "den store legeplads", som de blev mere og mere fortrolige med. Opholdet i bondegårdsferielejligheden, samt besøg i Fun Parken kan begge anbefales. Udtalelser fra de egentlige brugere:
Julius (9): Det bedste var bådene, den store sø, samt det at man kunne udforske så meget.
Lea (6): De mange dyr, cyklerne, samt de daglige shows.
Jonas (4): Dino cars og moon cars, samt traktorkørsel var rigtigt spændende. Søuhyre der kan sprøjte vand.

Dato for oplevelse: juli 2019
1  Tak, Nanna k
Anmeldt d. 7. juni 2019

En rigtig hyggelig lille børne-zoo med kaniner, geder og æsler. Man kan komme helt tæt på alle dyrene og ae dem og fodre dem. Derudover et stort og dejligt legeområde med gynger, sandkasser, rutchebaner, hoppeborg og meget andet. Kan varmt anbefales til en dags tur med familien.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, MBVJ