Åben i dag: 10.00 - 00.00

Anmeldt d. 28. juni 2020
berghejlesen
fra mobile enheder
8 årig ude at køre gocart

Vi har haft et par ture med familien ude at køre go cart 15 minutter og spille bowling1 time med... læs mere

Anmeldt d. 7. august 2019
628metten
Ganløse, Danmark
fra mobile enheder

Gocart bane super fed men det er også det.

Vi ankommer til stedet og der er så mange mennesker og der er ikke styr på noget
Vi booker en tur i gocart og får at vide vi kan komme til med det samme. Der går ca en time med at vente. Vi sætter og i en hjørne der for der er så mange mennesker inden for i center (flere end tilladt vil jeg mene) og det med at holde afstand er umuligt. Der var så beskidt der, det flød med mad på flere borde og der var ikke styr på noget som helst. Jeg vil aldrig spise der. Der var sprit i indgang og det var så det.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 565larsa

Vi havde valgt Løkken Action House som afslutningstur på en sæson.
vi drog afsted og skulle først kører 25 min Gokart hvilket var fantastisk med god service og briefing. så sluttede det der.
vi skulle efterfølgende bowle i 1 time og havde 4 baner, som konstant gik i stykker.
kuglerne sad fast, banen gik ud og dette skete ofte ! vi henvendte os mange gange til personalet som kun virkede mere og mere frustreret over os.
vi fik ingen undskyldning, men blot at det havde de aldrig prøvet før så meget.
3 ud af 4 baner med 3-4 spillere nåede ikke mere en halvandet spil på 1 time og må indrømme at næste gang jeg skal på tur med unge mennesker vil det ikke være i løkken at vi skal bowle

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, RasmusBjerg
Anmeldt d. 28. juni 2020 fra mobile enheder

Vi var fire afsted og havde banen for os selv. Det var super fint og vi oplevede kun god service. Også Farmor syntes, det var super godt.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, berghejlesen
Anmeldt d. 8. marts 2020

Mine venner og jeg var i actionhouce lørdag aften for at bowle hos actionhouce løkken.
Jeg vil desværre ikke kunne anbefale at tage i actionhouce at bowle, da vi ankommer for at høre om vi kan bowle møder vi 3 unge fyre bag baren/ receptionen, der overhovedet ikke har forstand på noget, men det ender dog med at vi får 2 baner at bowle på.
Det ender dog ikke her med dårlige oplevelser, det starter dog først her, banerne er utrolig langsomme og går i stykker gang på gang, jeg henvender mig oppe i baren mindst 4 gange og mine venner gør desværre også et par gange derudover fordi at banerne går i stykker. En af de sidste gange jeg går op og be'r dem fikse banen er det fordi alle kuglerne fra vores baner forsvinder dernede bag banerne, der må jeg indrømme at jeg var rigtig irriteret og sur da jeg går op.
Jeg siger til en af de unge at jeg syntes det er dårligt at vi nærmest venter mere på banerne og banefejl end vi når at spille, og siger til ham at enten given han mig den ene bane gratis ellers vil jeg have mindst 1 time mere, det ender med at han siger at han giver os mere tid at spille i som det så finder ud af er 10 min. Jeg er overhovedet ikke tilfreds med hverken behandlingen eller kompentationen

Dato for oplevelse: marts 2020
1  Tak, JeppeT31
Anmeldt d. 17. februar 2020

Jeg var i weekenden afsted med min familie, otte personer i alderen 13-50 år. Det er en meget forældet måde man bestiller på via hjemmesiden, man laver en forespørgsel og kan rent faktisk ikke se om der er ledige tider.
Derfor valgte jeg at ringe for at bestille gocart til kl 14, jeg får at vide vi er skrevet på til kl 14:30. Hertil siger jeg at vi gerne vil køre kl. 14:00, ekspedienten siger at vi bare kan komme og så er der plads.

Da vi kommer derop kan vi hurtigt se at der er forsinkelser, det er tydeligt at personalet har travlt og er pressede. Det er forståeligt, men ærgerligt at det smitter af på kundeservicen, man bliver mødt af flabede svar og misforståelser i bestillingen op til flere gange. Kl. 14:00 har vi stadig ikke fået en briefing, da vi spørger opleves der igen et flabet svar. Vi kommer først igang en time efter kl. 15, ingen undskyldninger eller forklaringer herpå, vi må faktisk nærmest ikke spørge dem om noget fordi de har så travlt.

Banen var rigtig god og vi fik næsten alle en rigtig sjov oplevelse på banen, desværre gik vores bedste og mest entusiastiske kørers kart i stå. Der gik flere minutter før en medarbejde kom ham til undsætning, højst sandsynligt fordi det flere gange blev observeret, at han sad med sin telefon. Samtidig startede en anden kollega en gokart lige ved siden af, han var heller ikke opmærksom og kørte bare retur til start i stedet for at hjælpe.

Heldigvis var tiden på banen rigtig god og vi fik en hyggelig dag sammen, bare super ærgerligt, at kundeservicen var i bund og medarbejderne gav os den dårlige oplevelse... Vi prøver et andet sted næste gang

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, 32rikkea