“En fortryllende buffet oplevelse”
Anmeldelse af Casa Blanca

Casa Blanca
nr. 23 af 28 Restauranter i Løkken
Anmeldt 4. juli 2020

Efter mange timers søgen efter et en ordentlig smagsoplevelse til fair priser, faldt mine veninder og jeg over stedet Casa Blanca. I det øjeblik vi trådte ind i resturanen, var vi blæst bagover, vi blev mødt af en venlighed uden lige og smilende tjenere. I denne Covid-19 tid skal vi jo allesammen passe på hinanden, det har Casa Blanca i den grad sørget for. De havde potionsanrettet maden, så vi undgik for meget berøring af diverse skeer osv. I mange buffere bliver man mødt med "blinket" når man er oppe for 12. gang.... men hos Casa Blanca voksede smilene kun hos medarbejderne, hver gang man tog en ny tallerken. Der er absolut intet vi vil kunne lægge en finger på, det var en helt igennem magisk oplevelse til perfektion. Som vores kære ven Rick fra filmen Casa Blanca ville sige: "du vil fortryde det, måske ikke i dag, måske ikke i morgen, men snart, og for resten af dit liv" sådan vil du også få det hvis du ikke besøger denne restaurant!!!

Tak, claraalro

Anmeldt 15. februar 2020 fra mobile enheder

Gennemsnitlig buffet, måske maden var frisk til frokost, men aftenbuffeten var vindtør og lunken, på nær kødet der svømmede i forskellige udefinerbare sauce i store metal varmekasser. Det eneste der var værd at spise var tzatziki med brød, men det var ikke 189 kr. værd.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, krasmull
Anmeldt 24. november 2019

En fin, pæn, flot buffet - der hele tiden fremstår ordentlig. Gode smagfulde retter og dejlig betjening. Dette sted er efter min overbevisning det bedste af Løkkens "sommer-restauranter". Prisen er rimelig og stedet hyggeligt.

Tak, Dorthe K
Anmeldt 7. august 2019

Fik friture stegte blæksrutteringe der var super gode og sprøde .
Så var det en dejlig mør ( medium )kalve bøf som var rigtig god.
Dertil et glas rødvin som var husets vin rigtig god kan anbefales .

Tak, Charme92
Anmeldt 3. august 2019

Rigtig god buffe, og ikke mindst en fantastisk service!
Man kan sidde udenfor under varmelamper som de tænder hvis du syntes det er kold, dog indenfor er der uroligt varmt!
5 ud af 5!:)

1  Tak, Mathias H

Rejsende, der kiggede på Casa Blanca, kiggede også på

Har du været i Casa Blanca? Fortæl om dine oplevelser!