“Fantastisk is”
Anmeldelse af Fredis

Fredis
nr. 1 af 2 Dessert i Løkken
Anmeldt 29. august 2020

Rigtig go hjemmelavet Italiensk is, det man ikke lige kender kan man få smagsprøver på. Smager fantastisk

Tak, Birgitmaj2013

Anmeldt 15. august 2020

Det er anden gang vi får is og kaffe hos café Fredis. Isen er super god og man går næsten for meget.

Tak, viviansS1506XR
Anmeldt 11. august 2020 fra mobile enheder

Lækker is af gelato typen. Lille udvalg da vi kiggede forbi. Sød betjening og vi fik masser af smagsprøver.

Tak, MajaLaungaard
Anmeldt 23. juli 2020

Vi kan kun anbefale Fredis til alle, der gerne vil opleve en fantastisk service fra søde ekspedienter og en mega lækker is!

Tak, Rejselysten57
Anmeldt 20. juli 2020

Har lige købt fire is med tre kugler og kaffe.
Vaniljeis var næsten uden smag, hvis man vil kalde den vaniljeis ( mælkeis havde måske været bedre )
Hyldeblomst is var så blød at det ligeså godt kunne ha’ være slushice. Lakridsisen nåede jeg ikke at smage da den lå i bunden af min vaffel. Og den blev smidt ud efter at have smagt de andre.
Øv at spilde penge på det ...

Tak, Thomasbager

Rejsende, der kiggede på Fredis, kiggede også på

Løkken, Brønderslev
Løkken, Brønderslev

Har du været i Fredis? Fortæl om dine oplevelser!