“Supe flexibel betjening +5*”
Anmeldelse af Restaurant Søborg

Restaurant Søborg
nr. 26 af 30 Restauranter i Løkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Super pragmatisk servering, vi bestilte en gang mørbrad på Sten + 100g ekstra(400g), som vi ønskede at dele, salatbaren var ikke åben på dagen, men der blev alligevel hurtigt fikset en mix salat til min hustru, plus to sidetallerkner så vi kunne dele, det var super kød sammen med en dejlig vin fra Californien Zinfandel.
Vores bedste anbefalinger - service og mad - for vores vedkomne syntes vi ikke at de aktuelle stjerner virkede rimelige
Så fra os 5*+

Tak, 453jessn

Anmeldt 5. august 2021

Spiste til aften og fik Aftenbuffet samt lidt små ting fra kortet. Det tog en evighed af få drikkevarer og endnu længere for de små retter vi skulle ha fra køkkenet. Tjenerne og betjeningen er ustruktureret. Kortet et stort og omfattende og maden trækker hele oplevelsen lidt op. God beliggenhed.

Tak, Wilkens525
Anmeldt 26. juli 2021

Første regnfulde sommeraften i lang tid, så der var godt fyldt op indenfor i restauranten. Vi fik derfor et bord ovenpå i deres Italien lounge. Hyggeligt og en oplagt mulighed for at prøve deres pizzaer. De var virkelig gode og betjeningen var hurtig og venlig selvom de havde travlt…
Kommer gerne igen og har flere gane fået en lækker bøf hos dem (Steak on a stone)

Tak, MichaelHjtelt
Anmeldt 20. juli 2021 fra mobile enheder

Alt alt alt for lang ventetid. Og alt for få tjenere. Lang kø for at få et bord, selvom der var flere tomme borde.

Tak, jensbens
Anmeldt 16. juli 2021 fra mobile enheder

Ventede længe på maden. Har fået bedre stjerneskud. Efter afsluttende besøg på toilettet mistede jeg totalt lysten til mad/drikke. Det er så uforstående, at toiletforhold ikke prioriteres højere.

Tak, loneh979

Rejsende, der kiggede på Restaurant Søborg, kiggede også på

Løkken, Brønderslev
Løkken, Brønderslev

Har du været i Restaurant Søborg? Fortæl om dine oplevelser!