“Turistfælde”

nr. 26 af 29 Restauranter i Løkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 7. september 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte restauranten en mandag uden for sæsonen i flot solskinsvejr - perfekte omstændigheder for en lækker frokost.
Vi bestilte muslinger og en lunch tallerken, fra en uengageret og tvær tjener, og maden kunne desværre højst beskrives som gennemsnitlig.. Bedste del var de mindste af pomfritterne (de store var bløde) og mørbrad a la creme, som trods alt virkede hjemmelavet.
Burde have set det komme, når restauranten flere steder i menukortet skriver verdensklasse (bl.a. om automatkaffen) og har happy hour på fadøl fra 9:30 - 11:30.
Lad jer ikke lokke af den gode beliggenhed, men vælg et andet sted..

Dato for besøg: september 2020
3  Tak, ClaesJ82

Anmeldt 27. august 2020

Rigtig lækker mad. Supersøde unge mennesker serverede. Dog var værten ikke særlig smilende. Imponerende at de unge mennesker var så gode tjenere. Hyggelige lokaler. Og man fik “lov” til at hænge længe.
Dog havde vi bestilt bord over nettet, og fået bekræftelse på bestillingen. Den var ikke at finde da vi kom derned. Men vi fik bord alligevel. Der blev reklameret med treretters menu, som vi var gået efter. Den havde de ikke på trods af at det stod ude ved indgangen og på hjemmesiden og i menukortet. Vi fik dog superlækkert mad alligevel

Tak, 495lones
Anmeldt 22. august 2020 fra mobile enheder

Stort menukort. Vi var tre og fik forskellige retter. Alt var fint.. Sød betjening. Et sted vi varmt kan anbefale..

2  Tak, 204anettel
Anmeldt 17. august 2020

Jeg fik et stjerneskud til 119 kr. Det var ikke de penge værd. At en restaurant anvender tubedressing til et stjerneskud er under al kritik, det er så nemt at røre en selv. Det kan gøres bedre.
Laksesalaten til ca. samme pris var tør og kedelig.

2  Tak, Tonynielsen
Anmeldt 14. august 2020 fra mobile enheder

Klart bedre end forventet. Bør være højere placeret . Hurtig og venlig betjening . Fint kød og pizza

Tak, Johnkruselarsen

Rejsende, der kiggede på Restaurant Søborg, kiggede også på

Løkken, Brønderslev
Løkken, Brønderslev

Har du været i Restaurant Søborg? Fortæl om dine oplevelser!