“Altid tip top mad og betjening ”
Anmeldelse af Restaurant Søborg

Restaurant Søborg
nr. 26 af 28 Restauranter i Løkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Fik min sædvanlige burger med det hele. Kæresten fik buffet. Dejlig mad og venlig betjening. Dejlig med plads.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Bettinagregersen

Anmeldt 6. november 2019 fra mobile enheder

Der er altid god stemning på Søborg. Retterne smager godt, om det er burger eller stjerneskud. Venlig betjening, rent og pænt, fornuftige priser. Man må påregne mange turister i sommerhalvåret.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Bettinagregersen
Anmeldt 2. november 2019 fra mobile enheder

Restauranten minder om en café, men servicen og maden er bestemt over standard... Tjeneren (En moden herre) sørgede for at alt lige fra mad til vin spillede perfekt sammen... vi fik bestemt mere end forventet.

Klar et sted at anbefale andre der er forbi Løkken

Dato for besøg: november 2019
Tak, Morten1988
Anmeldt 12. oktober 2019

Tynd kaffe. Fik en ny kande, stadig tynd.
Pap fisk i stjerneskuddet, tørt brød uden smør under fisken

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Eva C
Anmeldt 9. oktober 2019

Jeg har i flere år holdt min fødselsdag på Søborg. I år var vi 34 og fik vort eget lokale. En rigtig god menu med Stegt pattegris som hovedret anrettet og skåret for af chefkokken. Venliog og familiær bestjening. Medbragte egen pianist - intet problem

Dato for besøg: august 2019
Tak, pl44la

Rejsende, der kiggede på Restaurant Søborg, kiggede også på

Løkken, Brønderslev
Løkken, Brønderslev

Har du været i Restaurant Søborg? Fortæl om dine oplevelser!