“Aftendmad”
Anmeldelse af Restaurant Natalie

Restaurant Natalie
nr. 27 af 28 Restauranter i Løkken
Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Tåkrummende dårlig whiskeysovs..... Det dårligste jeg har prøvet til dato.
Bøffen var ok.
Men træls man ikke kan få bagt kartoffel til.

Tak, 688jesperk

Anmeldt 4. august 2019

Indtog vores frokost her.... vi bestilte 2 ens pizza dog den ene med hvidløg og chili og en portion nachos med gourgemole - maden kom efter 20 min , men tjeneren vidste ikke hvilket bord der skulle have maden og gik tilbage til køkkenet , yderlige 2 min gik og da han kom fra køkkenet igen og med vores mad havde de så glemt hvidløg og chili , tilbage til køkkenet igen og kom tilbage med begge pizzaer , der var på den ene HAKKET et fed hvidløg og sprøjtet noget rødt væske på som smagte af Tabasco-sauce , pizzaerne var uspiselige , kolde og fyldet ( skinke, pepperoni og bacon) tørt og hårdt som pap..... nachos blev serveret kolde , hældt direkte ud på en tallerken ( ingen smeltet ost over ) og dertil en lille klat gourgemole .... ja tak 59kr
Vi nævnte for tjeneren om et kunne passe pizzaerne var så kolde og tørre ( de mindede mest af alt om købte frysepizza varmet på alt for mange grader .... han ignorerede os bare og gik videre.... så aldrig aldrig mere kommer vi her.....

Dato for besøg: august 2019
Tak, Karinvintherv
Anmeldt 31. juli 2019 fra mobile enheder

Maden var god og alle nød den betjeningen var venlig og smilende. Havde dog for lang ventetid på hovedret.

Tak, munkholt
Anmeldt 22. juli 2019 fra mobile enheder

Besøgte stedet for en forfriskning, 1/2 l. fadøl for 25. Der blev ikke spurgt til Classic eller pils, og målet var i underkanten, men venligt serveret og koldt.
Meget tilfredse frokostgæster, der forlader stedet

Tak, BentDenmark
Anmeldt 14. juli 2019 fra mobile enheder

Indtog frokost sammen med familien. God mad og super betjening. Absolut et godt sted, hvor pris og kvalitet hænger sammen.

Tak, teknaxm

Rejsende, der kiggede på Restaurant Natalie, kiggede også på

Løkken, Brønderslev

Har du været i Restaurant Natalie? Fortæl om dine oplevelser!