Dorthe Geisnæs

Absolut fantastisk

Anmeldelse af Løkkens Vejkro
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 21. maj 2022fra mobile enheder
Vi fik i aftes helaftens-menuen. Det var forrygende og outstanding mad og virkelig smukt anrettet. Vinen var fantastisk - og vi følte os i den grad serviceret og velkomne.
Dejlig rolig atmosfære og stemning.
Dato for ophold: maj 2022
Problemer med denne anmeldelse?
    1.166 kr.
7.0 km fra Løkkens Vejkro
Gratis parkering
Haven med orangeri samt hyggekrog, hvor der også var mulighed for at grille sin egen mad
  • eDreams
7.2 km fra Løkkens Vejkro
Bar/lounge
Vis flere hoteller i Løkken
Anmeldt d. 6. december 2021 fra mobile enheder

Det er anden gang, jeg gæster denne fantastiske restaurant.
Det er vel 5-6 år siden sidst, men standarden er overhovedet ikke anderledes.
Der er ikke mange restauranter, der kan måle sig med Løkken Vejkro.
I hvert fald når man spørger mig😀.
I virkeligheden er fem stjerner ikke ok. Den sprænger skalaen.
Vi fik en surprisemenu med seks retter og vinmenu.
Det hele var ypperligt.
Smagsoplevelserne var sublime. Alt var anrettet med æstetiske finesser.
Og vinene … jamen, jeg har kun sjældent fået noget, der passede så ekstremt godt til maden.
Vi blev serviceret af ejeren selv, som ved så utrolig mege om vin.
Venligt, sobert, vidende, dygtigt, smukt. Jamen, jeg kan slet ikke finde lovord nok.
Jeg kunne ikke spise ostene op, og jeg var så fræk at bede om at få dem med hjem.
Desværre glemte jeg æske i taxaen hjem.
For der serveres rundhåndet i den lækre vinmenu, og så kan man umuligt køre selv!
Man overvejer på stedet at lukke for dette koncept. Det vil være en skam.
For de gør det hamrende godt.
Kæmpe ros til ejer og kok og øvrige, der gør stedet så fint.
Der er rent og pænt overalt, så rengøringspersonalet er i hvert fald også dygtige.
Jeg kan slet ikke få armene ned!

Værelsestip: Bestil bord her og nyd det! Og bestil en taxa hos Godis taxi hjem.
Dato for ophold: december 2021
Tak, PippiLangstroempe
Anmeldt d. 16. november 2021

Holdt min runde Fødselsdag på Løkkens Vejkro d.13.november 2021, hvor Inger Marie & Brian forkælede os dagen igennem med den skønneste mad og tilhørende dejlige vine.
Vores gæster roste mad og vin til skyerne.
Gir’ Dem mine Michelin Stjerner ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Kan på det varmeste anbefales.

Bente🤗

Dato for ophold: november 2021
Tak, 462bentea
Anmeldt d. 17. juli 2021

Gode værelser i rolige omgivelser langt fra alt det turistede. Fantastisk aftensmad serveret med et smil og stor sans for detaljen. Morgenmaden ligeså, og i rigelige mængder. Absolut et besøg værd. Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 341brittaj
Anmeldt d. 9. maj 2021

Havde hørt meget godt om Løkkens Vejkro, og vores spændte forventninger blev til fulde indfriet. Fik den 4-retters menu fra "Det nye køkken" - alt var i top. Ikke mindst det flotte ostebord, med mere end 30 oste, tog os med storm - og der var ingen begrænsninger. Sammen med fremragende betjening blev det et succesfuldt besøg.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Safari273164
Anmeldt d. 23. august 2020 fra mobile enheder

En dejlig aften med et vennepar. Lækker mad -
Både forret - hovedret og dessert. - og meget venlig og professionel betjening. Utrolig dejlige vine!
Det ville være dejligt m fjerkræ på a la carte kortet - da hele bordet skulle bestille den “nye” menu.

Dato for ophold: august 2020
Tak, leneN493