Anmeldt d. 27. juni 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt badehotel. Med skøn indretning og små fine detaljer i rigtig badehotels stil. Beliggenheden er helt perfekt i forhold til stranden og Løkken by. Meget søde og serviceminded værter.
Dejlig morgenmad, med hjemmebag osv. Der manglede ikke noget!
Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Maria L
Tina Bill, Markedsføring hos KalleHaveGaard Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 5 uger siden

Hej Maria.

Mange tak for din fine anmeldelse - den er vi glade for.

Vi glæder os til at byde jer velkommen en anden gang.
God sommer til jer.

Venlig hilsen Tina og Klaus, Kallehavegaard Badehotel

Anmeldt d. 19. juni 2020

To dage på hotellet som er ny indrettet med autentisk badehotel stemning. Dejlig morgenmad med hjemmelavet brød og alt der hører til en god start på dagen. Venlige og hjælpsommme værtsfolk. Indretning hvor der er kælet for detaljen. Mulighed for at lave kaffe og te på værelset.

Tak, Meander60388
Tina B, Ejer hos KalleHaveGaard Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juni 2020

Hej Lone

Mange tak for din flotte anmeldelse - den er vi glade for.
Vi håber at se dig igen en anden gang.

Venlig hilsen

Tina og Klaus
Kallehavegaard Badehotel

Anmeldt d. 17. juni 2020

Virkelig flot, hyggeligt og nyrenoveret
Lækker morgen anretning i særdeles lækker morgenstue
5 min gang til stranden og jeg havde vel ca det samme ind til midt byen i Løkken.
Det nye ejer par har virkelig hævet til nye højder, da jeg har boet der før.

Værelsestip: Nyd roen i de nyrenoveret værelser, som oser af badehotel ala TV serien
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Ingerslev
Anmeldt d. 31. maj 2020

Det var et dejligt afslappet ophold. Tina og Klaus var søde og opmærksomme. Hyggeligt værelse med eget bad og toilet. God seng. Lækker morgenmad. Perfekt placering tæt på centrum og havet. Kan helt klart anbefales.

Dato for ophold: maj 2020
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Mette7406
Anmeldt d. 2. oktober 2019

Vi havde købt et dobbeltværelse med badeværelse gennem en deal. Værelsestypen er desværre udsolgt, vi må derfor nøjes med et værelse med bad på gangen.
Der bliver ikke beklaget, eller på nogen som helst måde gjort noget for at kompensere, at vi har betalt for en vare vi ikke får. Eneste kommentar er at, " alt er udsolgt". Det lugtede meget af, at værterne bare skulle have weekenden overstået, så der kunne blive lukket ned til vinter.

Hotellet er der ud over meget slidt. Gardiner er i stykker, sengene er ved at falde fra hinanden. Inventar ligner at man bare har skulle smide nogle møbler ind.

I bund og grund var det ikke meget der skulle til, for at gøre stedet hyggeligt. Men finnishen fejler desværre med et brag.

Morgenmaden var dog fin.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Hjalte86
Christoffer M, Direktør hos KalleHaveGaard Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. oktober 2019

Hej Hjalte
Det er selvfølgelig ærgerligt, at der ikke var et værelse med eget bad og toilet ledigt, da I reserverede. Men på dealen anbefaler man, at man bestiller værelse i god tid. I reserverede værelset 4 uger før hotellet lukkede ned (27.8.) - altså 4 weekender inden. Hvis I havde været ude i bedre tid, havde det også været muligt at få et værelse med eget bad/toilet. Så mener ikke det er os, der skal kompensere for, at man venter så længe med at bestille opholdet.
Jeg kan kun beklage, at du ikke synes stedet er hyggeligt, - men det er jo en smags sag.
Med venlig hilsen
Birgitte Messmann