Anmeldt d. 3. juli 2020 fra mobile enheder

Pladsen vinder ved nærmere bekendtskab.
Venligt værtspar, gode faciliteter og beliggenhed nær strand og Løkken by.
Nogle af pladserne er ikke så store, men der er god hjælp til at finde den bedste plads ved ankomst.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, BentDenmark
Anmeldt d. 6. oktober 2019 fra mobile enheder

En rigtig hyggelig og rolig plads selv om det var sidst på Seasonen var der stadig mange vogne hyggelig lille kiosk vi havde en af hytterne en weekend dejlig med plads og i gå afstand til stranden og til centrum i byen

Dato for ophold: september 2019
Tak, Rolf T
Anmeldt d. 17. august 2018

Vi boede i hytte med stue og spisebord og køkken. Lille ekstra soveværelse med køjesenge. Sovesofa i stuen. Tilhørende toilet i særskilt bygning ved indgangen.
Lille terrasse og bord og stole. Køl/frys. Alt fungerede fint. Meget centralt beliggende nær centrum og havet ikke langt væk. Mange faciliteter. Venlig betjening.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Jørgen R
Anmeldt d. 23. juli 2018 fra mobile enheder

I forbindelse med vores cykelferie havde Vi booket en hytte på campingpladsen. Hytten var med toilet, tv og et fint minikøkken. Der var hvad man skulle bruge for at kunne lave mad. Og da pladsen ligger meget tæt på centrum. Er det let at handle. Der er 5 min. Gang til større dagligvare butikker. Pladsen virkede stille og rolig og ikke som man husker pladserne i Løkken fra sin ungdom. Stranden ligger også i gå afstand.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, larsenevoldsen
Anmeldt d. 9. juli 2018

Kom til Løkken By Campingplads og opleve Løkken By og omegn.
Det kan anbefalles at bo campingpladsen, Lis og Karl Chr. Er de sødes mennesker i kan forstille jer aldtid behjælpet hvis man har brug for dem.

Dato for ophold: august 2017
Tak, BentthueJakobsen