Anmeldt d. 6. oktober 2019 fra mobile enheder

En rigtig hyggelig og rolig plads selv om det var sidst på Seasonen var der stadig mange vogne hyggelig lille kiosk vi havde en af hytterne en weekend dejlig med plads og i gå afstand til stranden og til centrum i byen

Dato for ophold: september 2019
Tak, Rolf T
Anmeldt d. 17. august 2018

Vi boede i hytte med stue og spisebord og køkken. Lille ekstra soveværelse med køjesenge. Sovesofa i stuen. Tilhørende toilet i særskilt bygning ved indgangen.
Lille terrasse og bord og stole. Køl/frys. Alt fungerede fint. Meget centralt beliggende nær centrum og havet ikke langt væk. Mange faciliteter. Venlig betjening.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Jørgen R
Anmeldt d. 23. juli 2018 fra mobile enheder

I forbindelse med vores cykelferie havde Vi booket en hytte på campingpladsen. Hytten var med toilet, tv og et fint minikøkken. Der var hvad man skulle bruge for at kunne lave mad. Og da pladsen ligger meget tæt på centrum. Er det let at handle. Der er 5 min. Gang til større dagligvare butikker. Pladsen virkede stille og rolig og ikke som man husker pladserne i Løkken fra sin ungdom. Stranden ligger også i gå afstand.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, larsenevoldsen
Anmeldt d. 9. juli 2018

Kom til Løkken By Campingplads og opleve Løkken By og omegn.
Det kan anbefalles at bo campingpladsen, Lis og Karl Chr. Er de sødes mennesker i kan forstille jer aldtid behjælpet hvis man har brug for dem.

Dato for ophold: august 2017
Tak, BentthueJakobsen
Anmeldt d. 26. juli 2017

Vi havde nogle gode dage på Løkken By Camping. Ok plads med en god stemning. Dejligt at man lige kan gå og cykle til by og strand. Der er, hvad der skal være, men det er ingen luksusplads. God og venlig betjening. Pladserne er ikke for store, når der skal være plads til både campingvogn, telt, bil og cykler. Nemt at få et ledigt baderum. Vejret kunne godt have været bedre !!!

Dato for ophold: juli 2017
Tak, B P
Lis N, Ejer hos Løkken By Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2017

Tak for det. Vejret gør vi bedre en anden gang.