larsenevoldsen
Horsens, Danmark

Overnatning i hytte.

Anmeldelse af Løkken By Camping
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 23. jul. 2018fra mobile enheder
I forbindelse med vores cykelferie havde Vi booket en hytte på campingpladsen. Hytten var med toilet, tv og et fint minikøkken. Der var hvad man skulle bruge for at kunne lave mad. Og da pladsen ligger meget tæt på centrum. Er det let at handle. Der er 5 min. Gang til større dagligvare butikker. Pladsen virkede stille og rolig og ikke som man husker pladserne i Løkken fra sin ungdom. Stranden ligger også i gå afstand.
Dato for ophold: juli 2018
Problemer med denne anmeldelse?
0.1 km fra Løkken By Camping
Gratis parkering
Haven med orangeri samt hyggekrog, hvor der også var mulighed for at grille sin egen mad
  • eDreams
4.1 km fra Løkken By Camping
Rødt værelse. Dobbeltseng.
3.1 km fra Løkken By Camping
Gratis parkering
Vardagsrum m soffa o matplats
    2.7 km fra Løkken By Camping
    0.6 km fra Løkken By Camping
    7.0 km fra Løkken By Camping
    Pool
    Vis flere hoteller i Løkken
    Anmeldt d. 9. juli 2018

Kom til Løkken By Campingplads og opleve Løkken By og omegn.
    Det kan anbefalles at bo campingpladsen, Lis og Karl Chr. Er de sødes mennesker i kan forstille jer aldtid behjælpet hvis man har brug for dem.

Dato for ophold: august 2017
    Tak, BentthueJakobsen
    Anmeldt d. 26. juli 2017

Vi havde nogle gode dage på Løkken By Camping. Ok plads med en god stemning. Dejligt at man lige kan gå og cykle til by og strand. Der er, hvad der skal være, men det er ingen luksusplads. God og venlig betjening. Pladserne er ikke for store, når der skal være plads til både campingvogn, telt, bil og cykler. Nemt at få et ledigt baderum. Vejret kunne godt have været bedre !!!

Dato for ophold: juli 2017
    Tak, B P
    Lis N, Ejer hos Løkken By Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2017

Tak for det. Vejret gør vi bedre en anden gang.

Anmeldt d. 31. august 2016

Søde og rare værtsfolk, dejlig plads, pæne faciliteter. I service bygningen er der købmand, lille bistro og pæn opholdsstue. Campingpladsen har desuden minigolf, mange hytter i forskellige kategorier. Der er WIFI på pladsen. Tæt ved stranden og byen. Det er ikke sidste gang vi er her.

Dato for ophold: august 2016
    1  Tak, Gertie L
    Lis N, Chef  hos Løkken By Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. september 2016

Tak for det Gertie. Vi ses en anden gang.

Anmeldt d. 27. juli 2016 fra mobile enheder

Exceptionel god service, super hyggelig overskuelig campingplads, rigtig gode køkkenforhold, rene bade og toiletfaciliteter.
    Dejlig tæt på strand og by - kan gå til alt.
    Bedste campingplads vi har været på og værtsparret var uovertruffen venlige og hjælpsomme - ikke sidste gang vi kommer her.
    (Havde lejet en fastlægger campingvogn i en uge)

Dato for ophold: juli 2016
    1  Tak, Pernille S
    Lis N, Ejer hos Løkken By Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juli 2016

Tusinde tak. Vi ses nok snart igen.

Anmeldt d. 13. april 2016

Har flere gange besøgt campingpladsen, Lis og Karl Kristian som driver stedet er meget service mindet og venlige, altid med et smil. Dejlig plads med styr på tingene, rent og pænt. Jeg kommer helt sikkeret igen

Dato for ophold: marts 2016
    • Rejsetype: Rejste med venner
    Tak, Jan O
    Lis N, Ejer hos Løkken By Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. april 2016

Tusinde tak. Det er rigtigt dejligt at høre. Du er velkommen.