Gertie L
augustenborg

Campingplads

Anmeldelse af Løkken By Camping
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 31. aug. 2016
Søde og rare værtsfolk, dejlig plads, pæne faciliteter. I service bygningen er der købmand, lille bistro og pæn opholdsstue. Campingpladsen har desuden minigolf, mange hytter i forskellige kategorier. Der er WIFI på pladsen. Tæt ved stranden og byen. Det er ikke sidste gang vi er her.
Dato for ophold: august 2016
Problemer med denne anmeldelse?
Lis N, Chef  hos Løkken By Camping, svarede på denne anmeldelse
Svarede 1. sep. 2016
Tak for det Gertie. Vi ses en anden gang.
0.1 km fra Løkken By Camping
Gratis parkering
Haven med orangeri samt hyggekrog, hvor der også var mulighed for at grille sin egen mad
  • eDreams
4.1 km fra Løkken By Camping
Rødt værelse. Dobbeltseng.
3.1 km fra Løkken By Camping
Gratis parkering
Vardagsrum m soffa o matplats
    2.7 km fra Løkken By Camping
    0.6 km fra Løkken By Camping
    7.0 km fra Løkken By Camping
    Pool
    Vis flere hoteller i Løkken
    Anmeldt d. 27. juli 2016 fra mobile enheder

Exceptionel god service, super hyggelig overskuelig campingplads, rigtig gode køkkenforhold, rene bade og toiletfaciliteter.
    Dejlig tæt på strand og by - kan gå til alt.
    Bedste campingplads vi har været på og værtsparret var uovertruffen venlige og hjælpsomme - ikke sidste gang vi kommer her.
    (Havde lejet en fastlægger campingvogn i en uge)

Dato for ophold: juli 2016
    1  Tak, Pernille S
    Lis N, Ejer hos Løkken By Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juli 2016

Tusinde tak. Vi ses nok snart igen.

Anmeldt d. 13. april 2016

Har flere gange besøgt campingpladsen, Lis og Karl Kristian som driver stedet er meget service mindet og venlige, altid med et smil. Dejlig plads med styr på tingene, rent og pænt. Jeg kommer helt sikkeret igen

Dato for ophold: marts 2016
    • Rejsetype: Rejste med venner
    Tak, Jan O
    Lis N, Ejer hos Løkken By Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. april 2016

Tusinde tak. Det er rigtigt dejligt at høre. Du er velkommen.

Anmeldt d. 10. marts 2016

Værtsparet er utrolige - selv det mindste problem har løsninger,- alle hjælper alle - skønt når man er ny udi campinglivet- året 2016 bliver som" fastligger" fra april - oktober ,og muligheden, for at grupper kan være aktive på stedet, udnytter vi og arrangerer både - harmonika træf og Senior dansetræf- et super skøt sted nær by og vand!

Dato for ophold: april 2015
    Tak, Hannah189529
    Lis N, Ejer hos Løkken By Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. marts 2016

Hej Hannah

Tak for de flotte ord. Det er jo let når ens campister er så nemme. Vi nyder det og glæder os til en ny sæson.

Kh. Lis og KK

Anmeldt d. 7. august 2013

Det er en yderst flot camping plads med gode forhold, her kan nævnes flotte baderum/toiletter, yderst god service af personalet, flotte hytter i 3 størrelser, flot butik og en flot minigolf bane.
    Campingpladsen er et godt udgangspunkt for at opleve en masse i Nordjylland, her kan nævnes attraktioner som, Aalborg, Blokhus, Fårup sommerland, ørnereservatet, Skagen og meget andet.

Værelsestip: 3 størrelser hytter, hvor den største størrelse er med bad og toilet.
    Dato for ophold: juli 2013
    1  Tak, kingodk
    Anmeldt d. 29. juni 2013

Løkken er
    Løkken er at være i Løkken, på Løkken by camping. Her findes et dejligt imødekommende campingchef par som har en medhjælper " Mogens kom forbi " man skal lede længe efter. Mogens har som Lis og Karl Kristian " cheferne" altid et smil på læberne. Her findes ikke problemer, men opgaver. I dag hvoor Mogens slog græs, blev der slået overalt hvor der ikke var en forhinddrig, med et smil på læben og alle var glade.Sjælllent ser man lignende på andre campinggpladser. Tak for jeres måde at værre på, men be ligge om llidt bedre vejr.
    Hilsen Hans og Kirsten

Dato for ophold: juni 2013