“Dårlig oplevelse”
Anmeldelse af Café Frandsen

Café Frandsen
Køkkener: Bar
Spisemuligheder: Frokost, Udendørsservering
Beskrivelse: MIDT PÅ TORVET - MIDT I SOLEN Midt på torvet i Løkken finder man byens ældste hotelbygning Løkken Badehotel og det er netop her, at Café Frandsen har haft til huse i over 30 år. I lige så lang tid har Frandsen været et samlingspunkt for både lokale og byens mange turister. For her er altid en god stemning lige fra morgenkaffen til de farverige cocktails på lyse sommernætter. Café Frandsen er et sted hvor du både kan nyde din frokost, slikke den sidste aftensol med et køligt glas hvidvin eller indtage et let aftenmåltid. Stemningen er uformel og imødekommende. Menukortet indeholder både lækre caféklassikere og spændende specialiteter. Her er noget for enhver, også til børnene. Og det er i det hele taget det der kendetegner Café Frandsen, her skal alle føle sig velkomne. Vi håber, at du får lejlighed til at kigge forbi!
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Fik desværre en burger men en bøf der ikke smagte som den skulle. Det smagte som om den var lavet med dårlig fars, kødet var alt for lyst og smagen var heller ikke som den skulle.

Tak, Roving06742210696

Anmeldt 10. august 2021

God og hyggelig café i Løkken. De har mange lækre ting og et stort udvalg af øl fra det lokale bryghus, Løkken Bryghus.

Tak, Mads P
Anmeldt 28. juli 2021

Min datter ville gerne prøve noget nyt, hun skulle prøve seafood pasta med rejer,musling og blæksprutte. Til hendes store skuffelse var der kun en lille bitte reje i..
Min frue skulle have en entracote.
Den var kønsløs og kedelig,udkogt broccoli.
Vores mindste pige fik pizza, den så godt ud men var fyldt med mel på bunden..
Den burger jeg fik var top kedelig.
Prøvede at sige til kokken at der ikke var nogen rejer i.. Hans svar var at det var seafood mix, så man kunne ikke se rejerne ?????

Dejlig start på ferien,nu kan det kun blive bedre..

Rune

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 145runeh
Anmeldt 23. juli 2021 fra mobile enheder

Skøn frokost med sommersalat serveret under parasollernes skygge. Endelig fandt vi min farvoritøl. Fair pris samt god og venlig betjening.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Inge S
Anmeldt 19. juli 2021

Skal du hjem med natbus ,skal du skynde på tjeneren de er så langsomme at du dør af sult ,og priserne er alt for meget

Dato for besøg: juli 2021
Tak, BrianA2869

Rejsende, der kiggede på Café Frandsen, kiggede også på

Løkken, Brønderslev

Har du været i Café Frandsen? Fortæl om dine oplevelser!