“Lad dig ikke narre af den gode omtale”
Anmeldelse af Restaurant Rodeo

Restaurant Rodeo
nr. 14 af 30 Restauranter i Løkken
Beskrivelse: Brazilian Churrascaria Rodizio restaurant
Beskrivelse: Brazilian Churrascaria Rodizio restaurant
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Forvirret service - helt umulig mad
Vi ankom ca. 19:30, der var ganske få gæster 10-20 i alt, vi bestilte to ens retter -a la Cate, brasiliansk okse culotte, en hel flaske rødvin.
Vi fik først serveret 2 grilltallerkner med blandet kød! FORKERT - i øvrigt skulle den en af disse serveres ved et andet bord der også havde fået fejllevering i første omgang, nå men vi tog det med et smil, lidt senere kom så det vi oprindeligt skulle have haft, altså kun den ene tallerken, med en undskyldning om at den anden var lige på trapperne, den først var to skiver (den en endeskiven), så ankom tallerken nr. 2 - med ca. 3 skiver der tydeligt bar præg af at de lige havde fået en ekstra gang på grillen, så de var gennemstegt og af de 3 skiver blev 2/3 levnet. - og ja vi skulle havde sendt det hele ud men grundet ventetid og forbytninger var vi sultne og ja spiste et elendigt måltid, når man så samtidig kunne se at dem der havde bestilt buffet, fik serveret flot Rosa stegt culotte, ja så blev vi helt ærligt lidt ekstra indebrændt - sikke noget kluns at levere - og da vi ved betaling blev spurgt om vi var tilfredse, og svaret var nej egentlig ikke - var svaret blot - nå det er jeg da ked af. Og ikke andet - VI KAN IKKE ANBEFALE ANDET END VINEN DE KUNNE DE DOG IKKE ØDELÆGGE - om vi kommer igen - ja hvad tro du!!

1  Tak, 453jessn

Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Vi gik efter vi havde siddet 20 min uden der var kommet nogen form for betjening og et par var kommet ind uden corona pas og blev efter reglerne placeret uden for, men fik alligevel lov til at stille sig i kø ved den indendørs buffet

1  Tak, M6217QRjanh
Anmeldt 31. juli 2021

Aften Buffet med masser af lækre Forretter for enhver smag. En hav af lækre tilbehør til de 10 - 15 slags kød som bliver serveret ved bordene. Et lille skilt ved bordet fortæller om bordet ønsker mere kød eller man har fået nok. Genialt Koncept. Servicen var helt i top. Og hvis man ikke allerede har fået nok så er udvalget af desserter lige så overvældende. All inkl. Tak for en fantastisk oplevelse.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Wilkens525
Anmeldt 30. juli 2021 fra mobile enheder

Vi var 2 voksne og 4 børn (10-15) samt 2 store hunde.

Vi fik alle aftensbuffet og der var bred enighed om at det var en super god oplevelse.

Maden var over forventning, tjenerens kom rundt og serverede kød ved bordene og det var meget saftigt og med god smag.

Vores tjener anbefalede en rødvin der var lidt dyrere end huset rødvin og det fortrød vi på ingen måde

Buffeten blev fyldt op hele tiden, så der var aldrig noget der manglede.

Helt klar en anbefaling her fra.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 60nielss
Anmeldt 13. juli 2021 fra mobile enheder

Rimelig pris for buffeten. Alle retterne smagte virkelig godt, men der var ‘desværre’ meget travlt denne aften, så samtlige tjenere var meget forhastede og det tog lang tid at få drikkevarer eller andet, ligesom der næsten hele tiden manglede noget på buffeten og tallerkner ikke blev fjernet fra bordet, fordi der var så mange. Der er ikke så mange af forretterne der tiltaler børnene, men de gik bare ombord i pastaen, ris og kartofler på hovedretsdelen.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, 212liseh

Rejsende, der kiggede på Restaurant Rodeo, kiggede også på

Løkken, Brønderslev

Har du været i Restaurant Rodeo? Fortæl om dine oplevelser!