“Dejlig bøfsandwich,”
Anmeldelse af mellma Café og bar

mellma Café og bar
nr. 13 af 29 Restauranter i Løkken
Anmeldt 17. august 2020 fra mobile enheder

Dejlig bøfsandwich, stor, velsmagende og med brun sovs. En meget venlig og imødekommende betjening der flere gange spurgte om alt var som det skulle være - og det var det. Stedet får min anbefaling. Pris og kvalitet stemmer fint overens.

Tak, sbjakobsen

Anmeldt 10. august 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt. Venlig betjening. Fik et lækkert stjerneskud, og kaffe.
Et besøg værd, hvis man er i løkken.

Tak, Pernilleogfrank
Anmeldt 10. august 2020

Jeg kan godt lide ideen med selv at kunne tilvælge hvad man får på sin tallerken, men de kunne slet ikke styre det. Maden kom ind i et stort virvar og det var noget rigtig rod! (Vi var kun 5)
Kvaliteten af maden var heller ikke god, dog foruden deres scrambled egg som smagte godt.
Jeg kan slet ikke anbefale det!!!!

Tak, Ctemcken
Anmeldt 9. august 2020 fra mobile enheder

Vi spiste brunch på mellma 2 gange på vores tur til Løkken. Super lækker brunch, hvor man kunne bestille hvad hjertet begærer, og som blev serveret ved bordet. Utrolig søde unge piger serverede maden og stor ros for deres smil og service

1  Tak, kirjacob
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk restaurant - kvalitet som på langt dyrere restauranter, absolut byens bedste.
Super god 3 retters menu, med fantastisk mør oksemørbrad til hovedret. 299 for 3 retter er ekstremt billigt. Og der var RIGELIG mad.
Gode vine til gode priser.
Og det hele krydret med de sødeste piger der betjente os. Kan absolut anbefales.

Tak, jbk3008

Rejsende, der kiggede på mellma Café og bar, kiggede også på

Løkken, Brønderslev

Har du været i mellma Café og bar? Fortæl om dine oplevelser!