Fantastisk

Som sædvanlig en fantastisk oplevelse. Elsker det sted ❤️❤️..... Maaaange flere turister i disse... læs mere

Anmeldt d. 16. september 2020
margeritten6d
Albertslund, Danmark
fra mobile enheder
Enestående natur

Rubjerg Knude er uden tvivl et af de mest imponerende steder i Danmark. Det er natur i... læs mere

Anmeldt d. 5. september 2020
Bjornblob
Løkken, Danmark

Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Et besøg værd, men ikke i kraftig blæst da sandet fyger voldsomt.
Såfremt man alligevel tager afsted, anbefaler mine drenge at man bør medbringe dykkerbriller og noget til at have over sin mund og næse

God fornøjelse

Tak, MaibritJeppesen
Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Vi passerede Rubjerg Knude og fyret på vores vandretur fra Lønstrup til Løkken og det er en storslået oplevelse. Det er et fantastisk landskab med de vildeste sandklitter. Og med flytningen af fyret i baghovedet kan man kun være imponeret.

1  Tak, Kosmos1963
Anmeldt d. 23. juli 2020 fra mobile enheder

Der er så smuk og alsidig natur. Fyret er helt unikt i den lille ørken. Parkering fungerede fint, men man skal være klar på at gå lidt før man når fyret.

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, Camilla4700
Anmeldt d. 21. juli 2020 fra mobile enheder

Vi gik fra Lønstrup via Mårup Kirke ad Nordsøstien til fyret i strålende sol og fygende vestenvind. Det var simpelthen en mageløs naturoplevelse, som virkelig kan anbefales. Men vi var også godt brugte bagefter. Og vi havde sand alle vegne, men det var det værd.

Tak, 284jannr
Anmeldt d. 21. juli 2020 fra mobile enheder

En stormfuld sommerdag ved Rubjerg Knude fyr er også fantastisk.
Det er bare så fascinerende at se området og forestille sig hvor fyret stod indtil det blev flyttet 70 meter længere ind i landet... utroligt at det har kunnet lade sig gøre.
Virkelig et besøg værd.

Tak, michaelaM8336JQ