Fantastisk

Som sædvanlig en fantastisk oplevelse. Elsker det sted ❤️❤️..... Maaaange flere turister i disse... læs mere

Anmeldt for 4 dage siden
margeritten6d
Albertslund, Danmark
fra mobile enheder
Enestående natur

Rubjerg Knude er uden tvivl et af de mest imponerende steder i Danmark. Det er natur i... læs mere

Bjornblob
Løkken, Danmark

Anmeldt d. 31. december 2019 fra mobile enheder

Jeg har gennem langt tid gået med tanken om at male med lys på fyret, og det på en stjerne klar aften.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, jenspeterskagen
Anmeldt d. 6. november 2019 fra mobile enheder

Et tilløbsstykke ud over det sædvanlige både før under og efter flytningen af fyret. Takket være mure Kjeld

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, kj3010
Anmeldt d. 30. oktober 2019

Vi var der en måned inden fyrets flytning. Næsten vindstille og gårsdagens regn lagde en dæmper på sandet. Alligevel fik alle sand mellem tænderne, i håret o.s.v. men det var synet værd. Parkeringspladsen ligger langt fra fyret, men med den traktortrukne vogn "Knuden" kommer man tættere på. Men den sidste vej op ad sandbanken må man selv klare, så den tur er uegnet for gangbesværede.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, Anders K
Anmeldt d. 27. oktober 2019 fra mobile enheder

For få dage siden flyttede man Rubjerg Knude fyr 70 meter ind i landet, så det ikke ville blive spist af Vesterhavet. Vi var en tur ved fyret forsat se dette, det var en fin oplevelse. Der er en skøn udsigt over vand og ind mod land.

Dato for oplevelse: oktober 2019
1  Tak, Charlotte196
Anmeldt d. 26. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi kom en dag for sent for at se flytningen af tårnet, som er det helt særlige lige for tiden i Vensyssel.
Fantastisk arbejde af Kell, John og deres team, for nu er vi alle kommet på fornavn med dem.
I dag under vort besøg flytter man fortsat alle de tunge jernting fra flytningen, og man kan fortsat ikke komme helt tæt på af sikkerhedsmæssige årsager. Desuden regnede det meget. Vi så den nye bolig og glædes over, at tårnet bor her de næste 35 år her, og så skal vi til det igen.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, 748Rita