“Klart den bedste 5* aftenspise oplevede i Løkken.”
Anmeldelse af Huset Havs

Huset Havs
Anmeldt 13. august 2021 fra mobile enheder

Dette sted levede rigtig godt optil anmeldelserne, vi fik al a carte blåmuslinger samt oksefilet med en særlig lækker sprød “krebinet” lavet af sprængt oksebryst, også ost og isdessert var rigtig god sammen med en god flaske rød fra “bongerkortet”. Så samlet set til 5 stjerner, vi nød betjeningen som udmærkede sig ved at være vågen og opmærksom uden hverken at være arrogant eller anmassende, man fornemmede et godt samarbejde i tjenerstaben hvor alle bød ind efter behov, derfor en meget behagelig oplevelse.
Virkelig hyggeligt- tak for en god oplevelse - den bedste aften oplevelse i ugen.

Tak, 453jessn

Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Restaurant incl. surfershop, giver en god atmosfære. Maden oser af klasse....smager dejligt, rustikt anrettet og friske råvarer. Personalet er friske unge mennesker, de gør det rigtig godt. Siger bare, kommer gerne igen

Tak, Gitte66
Anmeldt 28. juli 2021 fra mobile enheder

Super dejlig mad (3 retters menu)
Alt er hjemmelavet og er lidt underkrydret men det er småting
Dejligt brød og smør og rigtig gode øl fra bryghuset
Betjeningen er lidt forvirret og lidt sløv i det men smilende og behagelige

Vi kommer gerne igen

Tak, Bangsholt
Anmeldt 22. juli 2021

Vi var 4 Pers som havde en rigtig dejlig aften med et lækkert sommerfad, moules frites og rabarber cocktails. Alt var super lækkert, men det der løftede besøget var Mathilde som gjorde vores aften helt fuldendt.. sikke en stjerne:)

Tak, stinneh2017
Anmeldt 18. juli 2021 fra mobile enheder

Stemningen og maden var fin. Restaurenten ligger i en slags tøjbutik så man skal være forberedt på at der er andre kunder som shopper i modsatte ende af butikken mens man spiser. De laver også gode cocktails og har lokale øl. Kan helt sikkert anbefales

Tak, lasseb670

Rejsende, der kiggede på Huset Havs, kiggede også på

Har du været i Huset Havs? Fortæl om dine oplevelser!