Anmeldt d. 4. august 2020 fra mobile enheder

Selvom køkkenet på Løkken Badehotel ikke er avanceret, så er håndværket og velsmagen i top. Samtidigt er portionerne sp store at en skovhugger kan blive mæt. Servicen er venlig og effektiv - selv når der er travlt bliver bordene scannet.

Dato for ophold: august 2020
Tak, 766clausa
Anmeldt d. 27. juli 2020

Godt varieret udvalg til brunch, hvor der blev fyldt op hele tiden af frisk mad og drikke. Maden smagte dejligt. Venligt og hjælpsomt personale.
Der var sprit tilgængeligt, men de færreste gæster anvendte det, og det fungerede som en traditionel buffet, hvor gæsterne stod i kø og brugte samme bestik i buffeten.

Tak, Mie M
Anmeldt d. 27. juli 2020

Mig og min familie havde bestilt 6 overnatninger på Løkken badehotel. Da vi ankommer til hotellet, var der ingen reception. Der lå blot en kuvert med nøgle til vores værelse. Vores bygning hed Nybygning, så vi troede at det var dejlige nybyggede værelser. (vi boede på værelse 16) Værelset var så slidt, og vi havde endda bestilt en premium lejlighed, og det lignede noget fra 1970. Gardin et som man kunne trække for var ved at falde sammen når man trækkede det for. Når man skulle på toilet, var der en dørkarm. Hver gang man trådte på den, vækkede man bogstaveligt talt hele huset, og der var et stort hul i gulvtæppet. Der var ingen rengøring på hotellet. Hvis jer fra Løkken badehotel læser det her, synes jeg det er forkert at tillade sig at kalde det for et badehotel, når det tydelighvis er et vandrehjem fra 1970, hvor man betaler næsten 11000 for 6 overnatninger. God sommerferie

1  Tak, NiclasKL
Anmeldt d. 23. juli 2020

Ankom en halv time før tid og fik en utrolig venlig modtagelse. Resten af familien blev samlet og sikke en brunch. Der var alt hvad hjertet kunne begære. Rørte salater kom ind en ad gangen . . Så der var nye overraskelser hele tiden. Pandekagerne var tynde og lækre med forskelligt tilbehør. Kaffe og juicer efter frit valg. Vi kunne ikke vrikke med ørerne da vi gik derfra. Det gær vi gerne igen .. tak for mad .

Tak, Krista N
Anmeldt d. 12. juli 2020

Vores familie på fire med to børn på 13 og 10 overnattede en uge i juli 2020. Vi boede i lejlighed 26 i hovedbygningen.
Hotellet generelt:
+ Centralt placeret lige ved torvet.
+ Venligt og glad personale.
- Parkeringsforhold (for lejlighed 25, 26 og 27).
Værelse 26:
+ God plads og fine møbler (ikke spor slidte som skrevet i andre anmeldelser).
+ Veludstyret køkken.
+ God plads på badeværelse.
+ Fin udsigt til torvet i Løkken.
+ To badehåndklæder pr. person.
+ Fin stor terrasse på ca. 15 m2.
- Badeværelse lugtede nogle gange af kloak.
- Lille bad uden afløb uden for badet.
- Ved vind over 10 m/s dårligt isoleret og støjende i soveværelse.
- Man kan høre, når gæsterne til nabolejligheden går op og ned af trapperne op til lejligheden.
- Lettere støjende udluftning fra restaurant på terrasse.

Lejlighed 26 har kun een nabolejlighed og ligger i hovedbygningen over restauranten, men det blev vi ikke forstyrret af. Lejligheden er i to etager, hvor soveværelse og badeværelse ligger på den øverste etage.
Antal stjerne faldt fra fem til tre pga. badeværelsesforholdene og fordi det blæste kraftigt fire ud af de syv dage, så knirkede og larmede det meget, især om natten.
Alt i alt var det et ok ophold og bortset fra knirken og bad, så nød vi både hotellet og omgivelserne.

Værelsestip: Vælg ikke værelse i hovedbygning
Tak, michaelY3140YP