Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt d. 30. september 2018 fra mobile enheder

Hotel Løkken Strand er et super hyggeligt hotel med masser af atmosfære, dejlige værelser, gode senge og fantastisk service.
Det er helt sikkert vi skal tilbage hertil og vi kan på det varmeste anbefale hotellet

Dato for ophold: september 2018
Tak, Stinebalthazar
Anmeldt d. 16. september 2018

Lækkert hotel , dejligt værelse og alt fungere bare til punkt og prikke. Maria som tog imod os var venlig og meget hjælpsom . Lækker morgenmad . Virkelig et besøg værd. Vi kommer med garanti igen snart . Løkken er et sted alle kun kan holde af .

Dato for ophold: september 2018
Tak, arnemou
Anmeldt d. 23. juli 2018

Et hotel med en god beliggenhed. Stille og rolig omgivelser, lidt tilbagetrukket fra det pulserende liv. Pæne rene moderne værelser. Morgenmad helt i top. Har lille lækker cafe nær stranden hvor der kan spises frokost og let aftensmad.

Værelsestip: Perfekt beliggenhed
Dato for ophold: juli 2018
Tak, lydac1
Anmeldt d. 22. april 2018 fra mobile enheder

Super dejligt roligt hotel med fantastisk service, mad, senge, renlighed, central placering ALT spiller Maks og sikke søde og venlige folk der ejer stedet og ligeså deres personale kun positivt herfra ses helt sikkert igen

Dato for ophold: april 2018
Tak, raymondmG699KI
Jette N, Ejer hos Hotel Løkken Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. april 2018

Mange tak for din flotte og positive feed back - det sætter vi stor pris på:-)
Vi glæder os til at se jer igen.

Anmeldt d. 31. marts 2018 fra mobile enheder

Vi valgte restauranten hos HLS.
Helt igennem en skøn oplevelse.
Lækre og indbydende lokaler. Servering og service perfekt.
Vi købte en tapas. Lokale råvarer, meget velsmagende.
Prisen absolut rimelig.
Efter min mening, Løkkens bedste restaurant, vi kommer der igen!

Dato for ophold: marts 2018
Tak, KnudQ
Jette N, Ejer hos Hotel Løkken Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. april 2018

Hej Knud

Mange tak for din positive feedback

I er meget velkomne igen

Mvh

HLS