Anmeldt d. 23. juli 2018

Et hotel med en god beliggenhed. Stille og rolig omgivelser, lidt tilbagetrukket fra det pulserende liv. Pæne rene moderne værelser. Morgenmad helt i top. Har lille lækker cafe nær stranden hvor der kan spises frokost og let aftensmad.

Værelsestip: Perfekt beliggenhed
Dato for ophold: juli 2018
Tak, lydac1
Anmeldt d. 22. april 2018 fra mobile enheder

Super dejligt roligt hotel med fantastisk service, mad, senge, renlighed, central placering ALT spiller Maks og sikke søde og venlige folk der ejer stedet og ligeså deres personale kun positivt herfra ses helt sikkert igen

Dato for ophold: april 2018
Tak, raymondmG699KI
Jette N, Ejer hos Hotel Løkken Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. april 2018

Mange tak for din flotte og positive feed back - det sætter vi stor pris på:-)
Vi glæder os til at se jer igen.

Anmeldt d. 31. marts 2018 fra mobile enheder

Vi valgte restauranten hos HLS.
Helt igennem en skøn oplevelse.
Lækre og indbydende lokaler. Servering og service perfekt.
Vi købte en tapas. Lokale råvarer, meget velsmagende.
Prisen absolut rimelig.
Efter min mening, Løkkens bedste restaurant, vi kommer der igen!

Dato for ophold: marts 2018
Tak, KnudQ
Jette N, Ejer hos Hotel Løkken Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. april 2018

Hej Knud

Mange tak for din positive feedback

I er meget velkomne igen

Mvh

HLS

Anmeldt d. 18. marts 2018 fra mobile enheder

Hotellet er nyindrettet i en gammel skole, hvilket giver sin egen charme. Eksempelvis er der indrettet restaurant i den gamle gymnastiksal med respekt for den tidligere anvendelse.
Vores værelse var noget småt, og der var ingen garderobe.
Taget i brug i 2017 og alt rent og pænt. Alligevel vil vi ikke anbefale stedet til et ferieophold, dertil er det for trangt.

Dato for ophold: marts 2018
Tak, karlerikn
Anmeldt d. 12. november 2017 fra mobile enheder

Super ny renoveret hotel. Tidligere den gamle skole. Stille og rolig hotel som ligger tæt på gågaden og centrum. Fin morgenmad serveret. Gode senge / madrasser. Venlig betjening / personale. Kan anbefales

Dato for ophold: november 2017
Tak, 985gittej
Jette N, Ejer hos Hotel Løkken Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. november 2017

Mange tak for din positive feedback - det sætter vi stor pris på.
Håber at se jer igen:-)