Anmeldt d. 22. april 2018 fra mobile enheder

Super dejligt roligt hotel med fantastisk service, mad, senge, renlighed, central placering ALT spiller Maks og sikke søde og venlige folk der ejer stedet og ligeså deres personale kun positivt herfra ses helt sikkert igen

Dato for ophold: april 2018
Tak, raymondmG699KI
Jette N, Ejer hos Hotel Løkken Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. april 2018

Mange tak for din flotte og positive feed back - det sætter vi stor pris på:-)
Vi glæder os til at se jer igen.

Anmeldt d. 31. marts 2018 fra mobile enheder

Vi valgte restauranten hos HLS.
Helt igennem en skøn oplevelse.
Lækre og indbydende lokaler. Servering og service perfekt.
Vi købte en tapas. Lokale råvarer, meget velsmagende.
Prisen absolut rimelig.
Efter min mening, Løkkens bedste restaurant, vi kommer der igen!

Dato for ophold: marts 2018
Tak, KnudQ
Jette N, Ejer hos Hotel Løkken Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. april 2018

Hej Knud

Mange tak for din positive feedback

I er meget velkomne igen

Mvh

HLS

Anmeldt d. 18. marts 2018 fra mobile enheder

Hotellet er nyindrettet i en gammel skole, hvilket giver sin egen charme. Eksempelvis er der indrettet restaurant i den gamle gymnastiksal med respekt for den tidligere anvendelse.
Vores værelse var noget småt, og der var ingen garderobe.
Taget i brug i 2017 og alt rent og pænt. Alligevel vil vi ikke anbefale stedet til et ferieophold, dertil er det for trangt.

Dato for ophold: marts 2018
Tak, karlerikn
Anmeldt d. 12. november 2017 fra mobile enheder

Super ny renoveret hotel. Tidligere den gamle skole. Stille og rolig hotel som ligger tæt på gågaden og centrum. Fin morgenmad serveret. Gode senge / madrasser. Venlig betjening / personale. Kan anbefales

Dato for ophold: november 2017
Tak, 985gittej
Jette N, Ejer hos Hotel Løkken Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. november 2017

Mange tak for din positive feedback - det sætter vi stor pris på.
Håber at se jer igen:-)

Anmeldt d. 2. juli 2017

Vi var taget spontan til Løkken, for at få middag i Pandekagehuset. Ud over de skønne madpandekager, laver de også fantastiske irich kaffe. Da vi var kørt i bil fra Hobro, måtte vi finde et sted at sove. Det blev Hotel Løkken Stand. Som vidste sig er et helt nyt hotel, skønt minimalistisk indrettet både på værelset og opholdsrum.
SENGEN er en oplevelse for sig selv, den skønneste seng som slår Hestensengen. Også sengetøjet var dejligt at ligge i.
Dejlig lille gårdhave
God service og smilende personale.
Morgenmad var ikke overdådig, MEN der var det som der skulle være - æg, brød, skyr og lidt frugt.
Jeg giver 5 stjerner for at alt var perfekt og ikke på luksus. Et sted vi absolut vil komme igen.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, Hanne F
Svar fra ledelsen:Svarede d. 4. juli 2017

Kære Hanne F.

Tusind tak for dine finde ord om vores hotel.
Det glæder os, at I fik en god nats søvn og at I nød vores service under jeres ophold.
Vi takker mange gange for jeres besøg og vi vil se frem til, at byde jer velkommen igen.

Rigtig god sommer.

Med venlig hilsen