“Fremragende oplevelse”

Café Vaabengaard Gilleleje
Beskrivelse: En lille hyggelig café med en unik placering midt på havnen i Gilleleje. Se de aktive fiskere, bådbyggere og -malere fra terrassen eller balkonen, mens du nyheder en stor salat, pølse-oste tapas, sandwich, kaffe, kage, en øl eller et glas vin. I klart vejr er der udsigt til Kullen. Køkkenet lukker en time før caféens lukketid.
Anmeldt 9. august 2021

Super hyggelig cafe på hjørnet af Gilleleje havn med super udsigt over havnen. Maden var rigtigt lækker og meget mad for pengene.

Kommer med glæde her igen

Tak, Asbj2000

Anmeldt 31. juli 2021

Hyggelig atmosfære og dejlig mad. Vi sad udenfor med udsigt over havnen. Personalet var venlige og opmærksomme.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Birgit S
Anmeldt 12. juli 2021

Super lækker mad og altid fantastisk betjening, kan kun anbefale det!! Masser af lokale råvarer, I Love It.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, jacobf105
Anmeldt 14. juni 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt sted ud til havnen og venligt personale. Men alt alt for dyrt ift kvaliteten af maden. Vil mest af alt kalde det en turistfælde

Dato for besøg: maj 2021
Tak, jeremyr738
Anmeldt 20. maj 2021

Vi fik en dejlig platte med forskellige dele, og sad på første salen med perfekt udsigt over havnen.

Priserne var meget rimelige.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Martin1956_05

Rejsende, der kiggede på Café Vaabengaard Gilleleje, kiggede også på

Har du været i Café Vaabengaard Gilleleje? Fortæl om dine oplevelser!