“Dårlig og smagsløs cafémad”
Anmeldelse af Cafe Sofa1

Cafe Sofa1
Køkkener: Dansk
Anmeldt 2. august 2020

Smagløs og kedelig cafémad. Den Club sandwich vi fik var kold, smagløs og super kedelig - og var egentlig sat op som var det en burger.
Kedelig avocadomad, med kolde æg og en rødbedehumus uden smag. Og også en kedelig kartoffelmad.
Deres nachos er ok, og betjeningen er også fin nok.

MEN MADEN ER IKKE PENGENE VÆRD!

Tak, MariaQ1993

Anmeldt 19. juli 2020

Vi var tre personer og fik forskellige retter. Alle tre var meget lækre!
Der var travlt på dagen, men ventetiden var ikke urimelig.
Personalet var venligt omend lidt hektiske.
Vi besøger gerne caféen igen!

Tak, anitaj944
Anmeldt 17. juli 2020

Ved ankomst værdige personalet os ikke et blik, selv om de gik lige forbi os flere gange.
Efter 14 minutters venten havde vi stadig ikke talt med noget personale eller fået udleveret et menukort.
Vi kunne derefter ret nemt regne ud, at vi skulle vente meget længe på maden, hvis vi da endelig fik et menukort. Det samme sikkert med regningen.
Vi valgte derfor at gå.
P.S. Der var ikke specielt mange gæster og derfor ikke særlig travlt.

Tak, Frank P
lukaclaude, Markedsføring hos Cafe Sofa1, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juli 2020

Kære Frank,

Vi er meget kede af at høre om din oplevelse og det er bestemt ikke den slags oplevelser vi ønsker at sende vores gæster afsted med.

Jeg håber alligevel du har lyst til at give os en chance en anden gang, så vi kan bevise at vi er bedre end dette og jeg beklager naturligvis meget for denne gang.

Du ønskes en dejlig uge herfra!

Mvh.
Café Sofa1

Anmeldt 24. juni 2020

Vi bestilte henholdsvis en fish and chips, og en pandestegt rødspætte. Tilberedningstid var ok, men det var maden ikke. Rødspætten var “oversteget” og meget, meget lille, stort set ingen kød på. (Havde fiskerikontrollen været til stede, da fisken kom i land, ville de have betegnet den som “undermåler” og smidt den i søen igen) Skindet kunne nærmest ikke skæres over, træls træls. Fish and chips bestod af 2 stk. rugmelspaneret fiskefilet. Meget oversteget og tørre, ingen god oplevelse. Vi kan ikke anbefale stedet

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Anne Og Jørgen M
Anmeldt 7. juni 2020 fra mobile enheder

Vi fik stjerneskud og fadøl, det var hyggeligt, smagte godt og meget venlig service. Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Yvonne R

Rejsende, der kiggede på Cafe Sofa1, kiggede også på

Har du været i Cafe Sofa1? Fortæl om dine oplevelser!