Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priceline264 US$
eDreams243 US$
Hotels.com
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt d. 24. januar 2022

Fantastisk sted - ganske enkelt. Lyse, flotte værelser med Hästen-senge. Særdeles rent og pænt - også i wellnessområdet. Eftermiddagskaffen var med lækker (hjemmelavet naturligvis) æblekage. Middagen om aftenen var ligeledes veltillavet med et godt udvalg af vine. Personalet supereffektive og opmærksomme. Det gjaldt lige fra receptionisten til serveringspersonalet. Dejlig morgenmad. Fantastiske omgivelser med gode gåtursmuligheder til Gilleleje "city", strand og meget mere. Stedet er ikke så så stort, men efterlader et stort indtryk!

Dato for ophold: januar 2022
Tak, Therese Z
Anmeldt d. 10. oktober 2021 fra mobile enheder

Vi havde en skøn weekend på et meget hyggeligt og charmerende badehotel, som har den helt rette stemning og atmosfære
Maden var helt fantastisk til alle måltider og betjeningen var supersmilende personale og højt serviceniveau.
Udsigten er fantastisk og vi nød at kunne gå ind til Gilleleje ad stien langs vandet
Deres wellness var rigtigt godt og skøn massage.
Vi kan varmt anbefale Gilleleje badehotel⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Værelsestip: Det kan anbefales at betale et mindre beløb for at få havudsigt🌞
Dato for ophold: oktober 2021
Tak, 901Sommer
Anmeldt d. 5. september 2021

Besøgte Gilleleje Badehotel og købte ophold med forplejning, der på alle måder kan anbefales. Rigtig dejligt stort værelse og maden var rigtig god. Betjeningen var venlig og imødekommende og servicerende.

Vi kommer helt sikkert igen!

Dato for ophold: april 2021
Tak, Kjeld P
Anmeldt d. 1. august 2021

Gilleleje Badehotel har en fantastisk beliggenhed ved Gilbjergstien mellem Gilleleje og Gilbjerg Hoved. Og udsigten er fantastisk - også fra værelserne på 2. sal. Men det indre halter lidt desværre. Eftermiddagskaffen i de hyggelige lokaler var et kæmpeplus. Middagen fejlede ikke noget, men morgenmaden bør opgraderes. Det samme gælder rengøringsstandarden på værelset, som var - undskyld - beskidt. Ikke personalets skyld, for de måtte kun bruge få minutter. Der skal en hovedrengøring til, hvis man vil undgå støvallergiske anfald blandt gæsterne. Og så kommer vi ikke udenom den lidet servicemindede receptionist. Hun var ikke til for gæsterne, men omvendt. Det såkaldte Badet i kælderen er heller ikke noget at råbe hurra for. En lidt rodet omgang med en lille sauna, et lille dampbad og en halt hamam - plus verdens mindste jacuzzi til 350 kr. i timen. Jo, der er lidt at gå i gang med. Og det ville være en skam ikke at gøre det. Potentialet er enormt på dét sted. Sæt den unge tjener og kok med verdens største service- og underholdningsgén i spidsen for projektet. Så skal I bare se løjer - og gladere gæster!

Værelsestip: Havudsigten på 2. sal er pengene værd
Dato for ophold: juli 2021
Tak, JanHolstebro
Anmeldt d. 30. juli 2021

Kummer ved hoveddør var fuld af ukrudt, så sjusket ud. Lille værelse og bad, børen til bad kunne kun åbnes 3/4 op p.g.a toilettet. Dårlige badeforhold, kun bruser i loftet.Lille balkon med et café sæt, når det var fugtigt var gulvet som brun sæbe p.g.a. alger på trægulvet.
Sød og venlig personale, kunne dog trænge til at lære DANSK og noget om hygiejne og påklædning, så man som gæst ikke behøver at frygte bare bryster ved servering.

Værelsestip: Ikke handicap venligt, mange trapper ingen elevator.
Dato for ophold: juli 2021
Tak, ellenmargrethej2021